![]() |
Slänger in en vinnar-raket också med: He's a Diffacolt, Livacious Lindy, Spoil Me och Whisky Akema.
|
Härligt! Spiken satt, även om jag inte räknat med utvändigt lopp!
|
Björns häst borde ha vunnit. Slänger in en rak DD: 6-2 och gör lite annat istället.
|
Citat:
|
???
Citat:
Mvh Uffe |
Litade aldrig fullt ut på GOOP som är totalkass för tillfället så la därför enbart hårda 36kr på skiten. Hejdå travnet hejdå mig. V4 e ju grejen KBK
|
Citat:
|
Citat:
Bra start på min bong iaf , 4 streck o 13%re. L |
Citat:
Tycker egentligen inte om försökslopp i streckspel. Man vet ju inte hur mycket de "vill" vinna. Bra start för mig också, chansspikade vinnaren med tanke på skor på favoriten. Fast jag är också en småspelare, blir ofta chansspikar... :) |
Citat:
|
Underbart Dante torskade v4-2 jägers då jag låste på 4,12 :):) KBK
|
Nu är jag borta också. :p
Spikade Peters häst. Trodde inte att det skulle gå så långsamt. |
tycker det har rensat ganska så bra på 2 inte så svårhittade hästar
|
1,3 eller 7 på jägers nu dååååå
|
Citat:
|
Citat:
|
Uhrbergs siffror talar sitt tydliga språk...
2015 450 31 47 42 6,89% 3 531 625 kr 2014 706 64 61 85 9,07% 6 827 836 kr 2013 741 71 74 76 9,58% 7 143 858 kr 2012 900 102 98 101 11,33% 9 434 446 kr 2011 803 92 108 82 11,46% 10 165 817 kr |
Han försökte köra snyggt Persson och hålla inne Peter men istället blev det pannkaka då han inte hade koll på att favoriten satt i bra slagläge. Kör han till 100 meter tidigare vinner han nästan säkert. Lillrisk att Peter knäpper honom, men inte kommer Haugstad förbi iallafall!
|
Äsch. 6 hästar och så är favoriten helt överlägsen. Finns det något som är lättare än trav i efterhand. helvete också
|
Efterhandare
Citat:
Mvh Uffe |
Varför ska man spela Goop även om det är en 12-oddsare när hästen inte vunnit förra året och inte tills nu?Han har ju kört den förut utan att vinna.
|
Citat:
|
Citat:
|
2,5,6,7,9
2,3 för V4 KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR |
Rak DD 7-1,2 och lite extra på 7-2.
|
Kör alla med blandade insatser mot Made Black Beauty som har bättre form än raden.
|
100 vinnare DROGBA BOB
DUBBELN 6-12 50 KR |
DD 5-3
|
Jag har som på mitt V64-system: 6 - 2,3,4,10
|
Jävlar vilken prestation
|
De hade klart för sig med outsiderspiken spelarservice. Fullsketna med streck på alla i sista på sitt förslag. Ville är bra söt också. Kör nästan alltid för passivt men när PU sitter i spets på sprint ska han minsann upp och utmana. Don't quit your dayjob vill man säga, men på något märkligt vis är ju det där hans day job så...quit your day job! Vet inte hur det ligger till med de inbördes förhållandena, men man kan ju tro att han gift in sig i Stickans familj eller något eftersom han får hållas... :whoco5:
In med en fet skräll nu då i sista, fullsketen med 11 streck på DD som man är! :moneybag: |
Känns ju lite sådär att spricka på Goop när man är så rätt på det i övrigt. Surt sa räven, men Countdown kändes inte direkt het med sina 2% i segerprocent...
|
4 rätt. hip hip hurra. Suck vad Kass man är.
|
Ja,ja...Man kan inte vinna jämt:evilgrin39:
|
Nää boys ingen lycka idag heller men nu drar jag till thailand 1 månad och ska inte tänka det minsta på uselt körda lopp eller regn för den delen hepålee
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Till skillnad från dig och en del andra har jag inte råd att slänga ett par tusen på spel varje dag. |
Citat:
|
Citat:
Vi får se när vinstlistan kommer om någon gjort det alls. De flesta mixar väl till en egen variant. |