![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Båda bidrar mer till det här forumet än du och jag så sluta med onödiga gliringar. Kan bryta ner det så alla förstår. Det är som alla tips som florerar, gillar du inte Wangles (Olle) tex så läs inte hans och kommentera inte hans, Gillar du Noreens (SO) så läs hans och tacka honom om du sätter något tack vare. Negativa gliringar är det dummaste jag ser på nätet när folk ryggat och är lacka. Det är en själv man kan sätta dumstrut på isf :skamsen: Ingen tvingar dig att läsa, ingen tvingar dig att rygga och det finns inga säkra vinnare... Så summa summarum gillar du inte någon skribent, läs inte hans bidrag, man behöver inte försöka driva bort folk från ett forum om det inte är uppenbara stolpskott men det får moderatorerna sköta :) |
Citat:
|
Har då konstaterat att man inte ska rygga betaltjänster om man vill ha 7 rätt. Första omgången på länge som jag tippar efter egen skalle och det går fan så mycket bättre. Är man konspiratoriskt lagd kan man få för sig att dom är ute efter att vilseleda folk. Snokens spik på New Kiss t.ex tycker jag är obegriplig.
|
Citat:
Ok att kapitalet finns i storstäderna men i norrland o dalarna där finns själen glöden o ett brett intresse för travet! Bredd ger elit! Elit ger bredd! 9000 på travet i en liten håla som rättvik! 12000 på jägerso som har ett upptagningsområde på flera miljoner! |
Problemet i "kontinentala" Malmö är att dom nya invånarna inte har nån travkultur i sig. Malla har glömt berätta för dom. Travsverige dör om norra Sverige dör.
|
Citat:
|
Citat:
Ed You däremot dömde dom ut efter ett nästan identiskt lopp och placering. :holms: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag redovisar i god tid - vanligen tre timmar före första start - mitt V75-system med motiveringar varje lördag. I år har de hittills kostat 42'. Systemen har gett ca 40' i vinster varav 18' idag. När man tittar på dina inlägg de senaste månaderna konstaterar jag, att de mest består av nedsättande kuskprestationer och annat gnäll. Inga tips med motiveringar eller annat positivt. Den 3 juni presenterade du under V86 tävlingarna i Kalmar ett V5-system kl 20.18 utan några motiveringar. Det gav tre rätt. Därefter har du inte presenterat något system - vare sig med eller utan motiveringar. Kan du något om trav över huvud taget? I så fall vore det bra om du visar det. Vad har du tillfört detta forum? Vad ger dig rätt att kritisera min attityd? |
Olle är en sann hjälte, han kämpar för sitt trav i södra sverige o har gjort det länge..o vi skulle behöva fler som han...men tycker vi ska samarbeta lite mer, för allas vår egen sports bästa....
|
Citat:
Jag gissar på att det inte kommer i första taget,då detta skulle gå nästan tvärt emot nuvarande tänk med "studio+konstant saxande" för att försöka få spelarna att vara med precis överallt, stället för att på ett normalt sätt följa den bana man egentligen är intresserad av. För egen del är det väldigt ofta som jag avstår att följa sändningen helt när det är så mycket skit som jag inte alls vill se. |