![]() |
Citat:
skitförbannad och jag tror inte att Melander vågar visa sig där mera. Fattar inte att adm slänger ut människan från Sharps. Tragisk figur |
Citat:
Eller vill du att jag ska polisanmäla dig? |
Men SO varför är du kvar här- dina hot om polisanmälningar är lika patetiska som många av dina inlägg-Stå för ditt ord!
SCHAS!! |
Citat:
|
Jag tycker vi ska diskutera trav här inne istället för personliga vendettor. Det där andra kan ni reda ut på släktkalasen istället. :cheers:
|
Verkar vart många som satt och tutade och firade sina vinster i går :lol:
|
Citat:
|
Matteusevangeliet
"Dömen icke, på det att I icke mån bliva dömda;
ty med den dom varmed I dömen skolen I bliva dömda, och med det mått som I mäten med skall ock mätas åt eder. Huru kommer det till, att du ser grandet i din broders öga, men icke bliver varse bjälken i ditt eget öga? Eller huru kan du säga till din broder: 'Låt mig taga ut grandet ur ditt öga', du som har en bjälke i ditt eget öga? Du skrymtare, tag först ut bjälken ur ditt eget öga; därefter må du se till, att du kan taga ut grandet ur din broders öga." 7:1-5 (Bibel 1917). Mvh Uffe |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Vissa människor är inte kompatibla med varandra. Så enkelt är det, men kanske dags att ni träffas IRL eller iaf diskuterar i telefonen.
|
Måste väl va bättre att dela med sig än slänga massa dynga om en del gör här.
|
¨^¨
Citat:
Det som är svårt med travspelare är att dom aldrig har fel. Mvh Uffe |
Stå på dig SO . Kallblodskungen :)
|