Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V-86 Solvalla (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24473-v-86-solvalla/)

qwerta 2015-07-29 17:22

M.T.Kingofthehill hade kvar väldigt mkt när den vann på Axvalla, fin häst, obesegrad, under 10%, tackar och bockar :-)

Manprinsen 2015-07-29 17:25

Daniel på travnet är tillbaka efter semestern. Såg bra ut så jag ryggar honom och slipper anstränga min lilla hjärna idag.

asgaya3141 2015-07-29 17:34

Från twitter.

Patrik Fernlund ‏@V86experten 33 minför 33 minuter sedan

Pratade med Daniel Redén, hans hästar är inte gynnade av dagens bana. Minst missgynnad trodde han var Bostonz Credit i V86-4. #solvalla

asgaya3141 2015-07-29 17:35

Mera twitter

Patrik Fernlund ‏@V86experten 17 minför 17 minuter sedan

1 Far Far Away (V86-5) är klar favorit, men både jag & Johan Untersteiner tror att det är stor risk att han blir över från start. Garderas!

Manprinsen 2015-07-29 17:48

Tunika och Candor Hall ser ut som två bra spikar.

Chiron 2015-07-29 17:51

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 448278)
Tunika och Candor Hall ser ut som två bra spikar.

Japp, sunda spikar. Är väl Untersteiners What's Going On som kan bli farlig om den håller sig på benen. Men sänder Björn fram tidigt, vilket han bör göra så blir det nog en enkel seger...

Lycka till ikväll! :cheers:

Manprinsen 2015-07-29 17:53

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 448280)
Japp, sunda spikar. Är väl Untersteiners What's Going On som kan bli farlig om den håller sig på benen. Men sänder Björn fram tidigt, vilket han bör göra så blir det nog en enkel seger...

Lycka till ikväll! :cheers:

Tack detsamma! :cheers:

Idag ska jag fan inte krångla till det, får ju skämmas efter gårdagen (dock ryggade jag spelvärde ganska mycket).

Vad tror du om Irene Sund med skoryck första gången och Gingras upp från spår 3?

Chiron 2015-07-29 17:58

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 448281)
Tack detsamma! :cheers:

Idag ska jag fan inte krångla till det, får ju skämmas efter gårdagen (dock ryggade jag spelvärde ganska mycket).

Vad tror du om Irene Sund med skoryck första gången och Gingras upp från spår 3?

Man säger alltid att man inte ska krångla till det men sen när det väl är dags för inlämning gör man precis det, man gör det onödigt svårt för sig själv och ifrågasätter sina bra idéer...

Barfota kan vara intressant men jag har för mig att Westholms egna uppsittning vill köras i ledningen. Så Irene lär väl få som bäst få invändig löpning bakom denne, med lucka kan den ju överraska. Speciellt om det ska bli tungsprunget idag...

Gingras bör väl vinna något lopp snart, lär väl inte återvända till Nordamerika utan vinst?

Manprinsen 2015-07-29 17:59

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 448283)
Man säger alltid att man inte ska krångla till det men sen när det väl är dags för inlämning gör man precis det, man gör det onödigt svårt för sig själv och ifrågasätter sina bra idéer...

Barfota kan vara intressant men jag har för mig att Westholms egna uppsittning vill köras i ledningen. Så Irene lär väl få som bäst få invändig löpning bakom denne, med lucka kan den ju överraska. Speciellt om det ska bli tungsprunget idag...

Ja det är risk för att det blir lotto idag. Hade ingen aning om att förutsättningarna var så dåliga förrän nu. Lutar åt att jag ev skippar spel i så fall. Innerspåret på Solvalla brukar vara dåligt när det regnar?

Chiron 2015-07-29 18:02

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 448284)
Ja det är risk för att det blir lotto idag. Hade ingen aning om att förutsättningarna var så dåliga förrän nu. Lutar åt att jag ev skippar spel i så fall. Innerspåret på Solvalla brukar vara dåligt när det regnar?

Tänker likadant. Men kanske ändå lirar en liten bara för spänningen. :)
Jo, innerspåret har fällt många bra hästar vid regn, fast då har det varit regn non-stop i princip, har jag för mig...

MikaF 2015-07-29 18:13

Candor Hall är absolut ingen spik för mig. Min förstahäst är Askö Q och ev spikas den

Manprinsen 2015-07-29 18:14

Citat:

Ursprungligen postat av MikaF (Inlägg 448288)
Candor Hall är absolut ingen spik för mig. Min förstahäst är Askö Q och ev spikas den

Förstahäst kanske, men kusken utgör halva ekipaget.

Chiron 2015-07-29 18:17

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 448289)

Om Montdore kunde plocka 20 m på Askö med Adielsson som kusk tror jag nog att Candor också lyckas med det, speciellt när tränaren också ska köra...

Galoppen 2015-07-29 18:18

Man måste ju försöka fälla tunika idag. 86%, mot mina principer! :p

MikaF 2015-07-29 18:19

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 448289)

Sant! vet inte så mycket om Ivanov men hästen har placerat sig bra när han har kört på senare tid bortsett från en galopp så heltaskig som kusk kan han inte vara.