![]() |
Citat:
Edit: Takters har 3 av 3 galopper (en av dom vinst) på denna bana! |
Idag kan vi inte gnälla på Regnvallas publiksiffra...men hur få tillbaka folket, måste på något konstigt sätt bli en fördel att åka ut till en storbana, går ju inte lika lätt att använda "trivselkortet" där...mm...
|
Spikar ikväll blir dizzy river som kommer överta ledning i första sväng, motbudet fastlåst på innern. Eder bob, spets och slut! <--- FACIT :rolleyes:
|
Citat:
|
Citat:
postat av Hatten den 29 Jul, 2015 kl 16:24 V86-6 startar nr1 Stearling Cher och som jag ser det så är hästen på plats 40% av gångerna, vi får 3ggr, dvs 33% chans och således ett fint överodds. Spelar 2u på Bet365 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu har jag lämnat in i alla fall. Spikar är överlägsna Tunika och Joy de Castella. Lite knepigt med U-hästarna, men jag hoppas ha kommit rätt på det.
|
Funderar på att inte lämna in idag. Favoriterna i de två första avdelningarna kan knappast förlora. Har brist på idéer och entusiasm.
|
Citat:
Litar inte på Ryan Kronos, lär nog galoppera. Har iof inte gjort det när Ulf kört. Om Ramboldo Jet haft lopp i kroppen så vore den intressant, även om Stig H:s hästar brukar vara bra i ordning så känns det kanske lite långsökt...? Just det, toktempo, brukar gynna H-O Sundberg ibland. Har för mig att han ofta (?) vinner från dåliga spår när det blir högt tempo... |
Citat:
|
Regnet vräker ner nu...
|
Citat:
|
Söder om stan tittar solen fram just nu och det är ett litet upphåll, men som det regnar de senaste timmarna så tror jag man får räkna med skurar.
|
Tio för tian och 89 % var i mesta laget, men samtidigt så skulle det mycket till för att Tunika skulle torska idag.
|
zzzzzzzzz lättare 100 papp är svårt att finna
|
Fan så vackert hon travar Tunika, ser ut som hon trippar på lätta moln.
|
Värde 19 kr just nu, ganska högt...
|
Fina uppsittningar Björn har idag. Kommer han ut i nästa så tar han nog det också.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Candor Hall är helt klart en bättre häst än Askö Q
20 meter bakom med så få djur på främre fållan. BG jämfört med Ivanov är väl normalt massor av meter. I min bok är det spel mot ett mål, sitter dom nära varandra så gungar BG in den busenkelt. Tycker 41% är alldeles för lite faktiskt. Det enda som talar emot är min egna usla tipsform..... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Har ej startat på långt förut, svårt att se att den ska stå emot??? Tycker 12 står oerhört billigt inne, tror han får svårt att undvika att vinna. |
6:an såg ganska bra ut, ok odds dessutom...
|
Det är väldigt ofta det blir omstart i auto nu för tiden. Förr hände det nästan aldrig.
|
Gate Probio var jävligt påställd :claps:
|
Ville tvåan försöka sig på en flygande start? ;)
|
Huvudvärk kan komma plötsligt!
|
Tvåan struken, nu lär väl sjuan vinna...
|
Varför inte en tvilling? 7 mot 5,9,0....
|
Snygg start av Goop! Har U på den så jag ser gärna att den sitter.
|
Björn är tillbaka i gammal god form. :claps:
|
Hur skulle man ha kunnat analysera detta? Att 2.an skulle bli struken, vilket i sin tur skulle underlätta för 1:an att ta ledningen... :)
|
I nästa får han gärna fullborda sitt hattrick. Heja Björn!
|
Svårt att vinna något när Björn förvaltar sina styrningar på det här sättet...
|
Citat:
|