Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Solvalla 5/8 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24483-v86-solvalla-5-8-a/)

Shooter 2015-08-05 13:57

Som det ser ut nu:

Spikar: Nuncio (Daley Lovin blir riktig kommunare idag, det är bra!) och Order To Fly - två hästar som kanhända måste vinna från utvändigt ledaren. Men viss möjlighet finns att Nuncio kommer till spets om Jorma som kör stallkompisen håller ut Redéns.

Sparlopp: Rocky Race/Västerbo Highflyer. Ska ha ett sparlopp till med 2-3 hästar, alternativt blir det en tredje spik. Jag klurar vidare.

Kyodai 2015-08-05 14:02

Intressanta DD-kombs 6-2 och 6-7 gick nyss att få till 26 resp 60 ggr på ub

Chiron 2015-08-05 14:12

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 449270)
Som det ser ut nu:

Spikar: Nuncio (Daley Lovin blir riktig kommunare idag, det är bra!) och Order To Fly - två hästar som kanhända måste vinna från utvändigt ledaren. Men viss möjlighet finns att Nuncio kommer till spets om Jorma som kör stallkompisen håller ut Redéns.

Sparlopp: Rocky Race/Västerbo Highflyer. Ska ha ett sparlopp till med 2-3 hästar, alternativt blir det en tredje spik. Jag klurar vidare.

Kan man verkligen kalla Daley Lovin för "kommunare"? :)

Chiron 2015-08-05 14:15

Citat:

Ursprungligen postat av rasa59 (Inlägg 449269)
Spikar 8 i avd 2.

Lås 4 och 6 i avd 5.

Skrällen 10 i avd 6.

Skrällen 7 i avd 7.

Chans spik 1 i avd 8.

En fråga gällande skrällen i avd 6. Walconcrete. Har inte tävlat på två år. Är den redo för vinst direkt? Dessutom sprint från bakspår... :)

Liljendahl 2015-08-05 14:21

tycker att brothers in am är väldigt bortglömd idag.. spår 6 på volten blir ju kanon för honom, han gjorde ändå rätt skapliga lopp ifjol! lopp i kroppen nu dessutom! 3%

Spiken64 2015-08-05 14:36

Daley Lovin den hästen är för mig stenklar ikväll undra vad Melander skyller på?

doob 2015-08-05 14:38

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 449275)
En fråga gällande skrällen i avd 6. Walconcrete. Har inte tävlat på två år. Är den redo för vinst direkt? Dessutom sprint från bakspår... :)

Du har redan svaret i dina frågetecken! Inte ikväll... Passas framöver!

Chiron 2015-08-05 14:39

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 449280)
Du har redan svaret i dina frågetecken! Inte ikväll... Passas framöver!

Jo, jag förstår. Tänkte mest varför den skrällen var så "speciell" idag? :)

Shooter 2015-08-05 14:44

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 449273)
Kan man verkligen kalla Daley Lovin för "kommunare"? :)

Jag tycker att det gick alldeles utmärkt ;) Kollar du Aftonbladet så har de tre s.k. "experterna" den som "Bästa draget". :cheers:

Om_sommaren 2015-08-05 15:26

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 449270)
Som det ser ut nu:

Trots att daley lovin blir kommunare så kommer han vara hälften så mycket streckad. I och med att han ha större chans att vinna loppet än Nuncio som får gå utvändigt så är det en kanonspik. Jorma kommer nämligen inte bråka med Erik utan släpper honom gladeligen till spets

Helge 2015-08-05 15:34

Fina underbara Daley Lovin ♥
Jag lirade DL som vinnare/plats på Bet365 till Elitloppet, bidde ingen start där.
Härlig duell att se fram emot och jag hoppas och tror på Daley.

En gratis intervju från Spelvärde.

http://i.gyazo.com/0f0bd35f016d34c7f9c602bed221200b.png

Chiron 2015-08-05 15:39

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 449288)
Jag lirade DL som vinnare/plats på Bet365 till Elitloppet, bidde ingen start där.

Bra info Helge! Tack! :thumbup:

Såg att "experten" Widman spikar Nuncio. Valet är i sådana fall givet för mig - blir spik, Daley Lovin! :)

pojmonen 2015-08-05 15:51

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 449290)
Bra info Helge! Tack! :thumbup:

Såg att "experten" Widman spikar Nuncio. Valet är i sådana fall givet för mig - blir spik, Daley Lovin! :)

När två träter.... kommer Jorma med Partybåten :cheers:

Jarmop 2015-08-05 15:52

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 449288)

http://i.gyazo.com/0f0bd35f016d34c7f9c602bed221200b.png

Spelar ingen roll vad Melander säger, jag tror att Nuncio gynnas av 2140 och den vinner ifrån dödens ikväll. Är det en världsstjärna så ska den kunna slå en lunchhäst :)

Helge 2015-08-05 16:01

Citat:

Ursprungligen postat av Jarmop (Inlägg 449294)
Spelar ingen roll vad Melander säger, jag tror att Nuncio gynnas av 2140 och den vinner ifrån dödens ikväll. Är det en världsstjärna så ska den kunna slå en lunchhäst :)

Lunchhäst? Haha

Nog för man ska ta Melander med en nypa salt och inte hans uttalande jag grundar något på. Jag tar Daley på uppstudsen, medans han fortfarande har något spelvärde värt namnet, efter ikväll är det kört. En ny världsstjärna har fötts ,inte alla såg den komma innan ;)

Kvällens lopp att se fram emot, mums.

Tar en kall nu och hoppas jag är vaken då hahaha
(har jobbat kväll/natt/fm, kom hem vid lunch...)

:cheers: