![]() |
V64 Åmål
Jahapp, någon som är vaken och orkar komma med lite info och annat om dagens V64 på Åmål.
Nu kör vi, upp o hoppa =) |
|
Storfavoriten i andra struken
|
1.5 mille omsatt 61% på den strukna storfavon. turordning 3 5 8. Här finns pengarna
|
Är det inte dags för Angelo Am idag? Möter enklare idag, lång distans, bästa kusken, bfr
Jag inleder med spik |
Ser inte ut att bli någon större utdelning.
AVd1, Gardera rejält. Avd2. Gardera rejält. Avd3. Spik 3 Princess of love. Avd4. Lås 3,4,7 (tror inte ett dugg på BG nummer 1) Avd5. Spik 9 Sudbury Avd6. Spik 3 Art on line. Endast V6 flerbong, vad tror ni? |
Citat:
Goop är i mina ögon världens bästa kusk och på Åmål är han extra vass. Tror han tar minst 3 idag. Ovan nämnde plus Sudbury och Kasper Roc toppchanser och han kan även vinna med de övriga uppsittningarna inom V64:an. Av övriga varnar jag lite extra för Love Me Tender som gick bra senast i dödens och är troligen gynnad av distansen. Hoppas på bf men kan gå ändå även om det ser upplagt ut för favoriten. |
Citat:
|
Vad spikar spelvärde ?
|
Citat:
|
Går hårt in på Björn idag, känns som det blir dominans hemma i Värmland. Stärkt av gårdagens spelframgångar.:KO:
1,3,10 4,5,6,7,10 2,3,7 Kasper Roc Sudbury 3,4 |
Goop var först väl ?:)
|
Hahaha vad gör uffe, kör galopp i 17 fart. Varför körde han inte bara ut å tog över....
|
Hyfsad styrning av Goop! :clap:
|
idiotist kört från ohlsson
|