![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Tror inte ens 40m ytterligare hjälpt för hästarna på start, det skiljer för mycket i klass.
|
Chansade med att spika Cali Maks då Persson trodde att Wollebaek skulle vara ett kuskplus.Galopp direkt trots innerspår...
|
En barfota Mel Odin hade vunnit detta det är jag rätt övertygad om.
|
F-n...!
Lite för lite hästar i vägen. 20 och 40 meters tillägg längst bak var i princip ingen belastning. Här skulle man nog gått på en rak tvilling, Melanders överspelad och Cali Maks inte lika bra som favoriten. |
Haha ser man inte skillnad på Danne edel och Nadal Broline så bör man byta jobb. Kämpa Robin...
|
Citat:
|
Tävling/statistik mellan betaltjänster-gratis-och Sharps V75-system
Antal rätt efter avd. 5 Betaltjänster Spelarservice: 1-2-3-4-5 Travtjänsten: 1-1-2-3-4 Snoken: 1-2-3-4-5 Gratis Travnet: 1-2-3-4-5 Simtoto: 0-0-0-0-1 Sharps Mackpeter: 1-1-2-3-4 Olle: 0-1-2-3-4 Stankarn: 1-2-2-3-3 ricBL0636: 1-1-2-3-4 |
Citat:
|
Testar en rak DD på 3-2
Sedan gjorde frugan en dagens dubbel baserat på namnet på hästarna :lol: Registrerat spel Avd Ordinarie hästar 1 2, 4 2 4, 9 Lär man väl få sig en rejäl näsknäppa när hon sätter den. |
DD: 5,10-1,2
|
Citat:
Tror på fullt allvar att Sven Melander eller Benny Haag hade gjort ett bättre jobb.Saknar "badmössorna" när jag hör denna obegåvning.:gun_bandana: |
Citat:
Surt att man inte hade råd med Bandit Hornline. Spetsfavoriten galopperade ser jag och då var det väl den som kördes i spets om jag får gissa. Ska kolla loppen senare. |
Dålig insats av Djuses häst
|