Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V4 Östersund - Häst avliden (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24548-v4-ostersund-haest-avliden/)

Khiarshoor 2015-08-10 12:37

V4 Östersund - Häst avliden

Sjukt tråkigt. Riktigt tråkiga scener från första loppet.. såg jättekonstigt ut:cry:

oinkk 2015-08-10 12:44

Citat:

Ursprungligen postat av Khiarshoor (Inlägg 450198)
Sjukt tråkigt. Riktigt tråkiga scener från första loppet.. såg jättekonstigt ut:cry:

Vilken häst ? :cry:

Khiarshoor 2015-08-10 12:44

Kanske skulle tillägga att det var JOPs kallblod i första. Nummer 7, Bandit

oinkk 2015-08-10 12:47

Ok, riktigt trist

tomtom2 2015-08-10 12:50

" 40 miljoner och Hugo Åbergs är vad vi har att se fram emot på lördag", Hur j-a pantad är egentligen Ewa Idemar?

Mattsson74 2015-08-10 12:56

Snacka om att spelet bara är det som gäller och att kärringen bara kan följa manus:-(

Om det händer olycksfall eller liknande borde man väl ha en plan. Mitt förslag är att man låter bilderna från travbanan rulla vidare och att man meddelar att det blir en paus från studion pga det inträffade.

NOLL känsla som det var idag känns bara så fel...

Khiarshoor 2015-08-10 13:02

Håller med båda förgående talare.. jag får på riktigt vredesutbrott... Herregud! Måste dem ha den totalt okunniga galoppkärringen på travsidan? Hon kanske kan galopp men det är fan inte samma sak!!! Vadå hugo åbergs på lördag?? Både hon o widman missade att favoriten adrians girl la flera meter galopp i första sväng...

Man blir så trött, de förstör sändningen och får mig bara o tänka - Varför i helvette sitter hon i studion o får betalt för ingenting?! Hon e skit torr o pratar ur ett manus typ

hoola 2015-08-10 13:19

Citat:

Ursprungligen postat av Khiarshoor (Inlägg 450205)
Håller med båda förgående talare.. jag får på riktigt vredesutbrott... Herregud! Måste dem ha den totalt okunniga galoppkärringen på travsidan? Hon kanske kan galopp men det är fan inte samma sak!!! Vadå hugo åbergs på lördag?? Både hon o widman missade att favoriten adrians girl la flera meter galopp i första sväng...

Man blir så trött, de förstör sändningen och får mig bara o tänka - Varför i helvette sitter hon i studion o får betalt för ingenting?! Hon e skit torr o pratar ur ett manus typ

Vem är hon och vad gör hon där?
Var fan hittar ATG såna nollor?

Viroid 2015-08-10 16:58

Idemar är ju ingen vidare bra representant att ha i studion när hon vimsar på som hon gör. Det är rent ut sagt jobbigt att försöka hänga med när det pladdras om än det ena, än det andra.

Kanal 75 har dock en hel del problem med att hitta bra folk som dels går hem i rutan, kan någonting om trav, står ut med de minst sagt jobbiga arbetstiderna, älskar att resa runt till Sveriges alla avkrokar och det med en högst ordinär betalning.

Jämför gärna med andra TV-personligheter och se hur lite de jobbar i förhållande till K75:s personal.

Heuer 2015-08-10 17:47

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 450203)
" 40 miljoner och Hugo Åbergs är vad vi har att se fram emot på lördag", Hur j-a pantad är egentligen Ewa Idemar?

Jag vet inte vad Ewa Idemar kan,
men jag vet vad hon inte kan.

Hon kan ingenting om travsport.
Ingenting om galopp.

Det är bara cheferna på Kanal 75
som tycker att hon är kvalificerad
för jobbet i TV och ATG Live.

Heuer

"You must stop looking for winners and start looking for value".

Chiron 2015-08-10 18:06

Citat:

Ursprungligen postat av Viroid (Inlägg 450211)
Idemar är ju ingen vidare bra representant att ha i studion när hon vimsar på som hon gör. Det är rent ut sagt jobbigt att försöka hänga med när det pladdras om än det ena, än det andra.

Kanal 75 har dock en hel del problem med att hitta bra folk som dels går hem i rutan, kan någonting om trav, står ut med de minst sagt jobbiga arbetstiderna, älskar att resa runt till Sveriges alla avkrokar och det med en högst ordinär betalning.

Jämför gärna med andra TV-personligheter och se hur lite de jobbar i förhållande till K75:s personal.

Jag har blivit positivt överraskad av Ulander. Gör ett bra jobb. Men känns som att hon kanske tar över efter Almenäs?

Grant 2015-08-10 18:59

Felsägning

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 450203)

En s.k. felsägning, och alla kan ju göra fel.

Alla måste ha rätt att göra fel ibland.

Har inget med pant att göra.

Mvh Uffe

lelle_16 2015-08-10 20:37

Riktigt tråkigt när ett djur går och dör...