Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64 Jägersro SNACK Jackpot (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24556-v64-jaegersro-snack-jackpot/)

capone 2015-08-11 15:44

V64 Jägersro SNACK Jackpot

Äntligen jackot

Min drag ikväll Bonnies Napoleon & PIKE RIVER
Spik i Carabinieri eller måste man ta med From Dust To Dawn

Chiron 2015-08-11 16:49

Volontary Simplcity 59%! och U.S. Dollars 72%! Varför!? :ohmy:

dempa69 2015-08-11 17:00

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 450335)
Volontary Simplcity 59%! och U.S. Dollars 72%! Varför!? :ohmy:

Är dom överstreckade?
Motivera gärna varför du tycker det :)

Tycker själv carabinieri och Åtting hornline är bra spikar.
Carabinieri ska vara överlägsen i sitt lopp och åtting tror jag det är dags för idag. Visade form senast och går bra över distansen.

muumiin 2015-08-11 17:03

Citat:

Ursprungligen postat av dempa69 (Inlägg 450337)
Är dom överstreckade?

Carabinieri ska vara överlägsen i sitt lopp och åtting tror jag det är dags för idag. Visade form senast och går bra över distansen.

Motivera du varför Carabinieri är så mkt bättre än FDTD... SPIKAR HONOM!:cheers:

elwiz 2015-08-11 17:11

från spelvärdes facebook.......
- 5 Volontary Simplcty (V64-2) gjorde ett kanonlopp senast. Hon känns hundraprocentig i träningen efteråt. Kanske till och med snäppet bättre än inför senaste loppet. Hon behövde ju inte ta ut sig för fullt senast så hon var pigg dagen efter. Jag har kikat lite på kvällens uppgift och jag kan väl inte säga att jag är hundraprocentig positiv; det är jag inte. Jag såg att hon var jättestor favorit på streckspelet. Jag vet inte om jag riktigt håller med. Jag tycker det är lite taskigt mot henne faktiskt. De är ganska snabba invändigt och jag är inte alls säker att hon tar sig förbi alla från start. Jag hoppas att Volontary Simplcty har lite respekt med sig i och med att hon var så bra senast. Jag menar, kommer vi till spets och får varva på 15 igen så kan jag garantera vinst denna gången också, men jag tvivlar starkt på att det blir så. Hon avslutade 09,7 sista 500 senast och var som sagt väldigt bra, men hon gör det inte om hon får lite tryck på vägen. Som vanligt blir det barfota runt om och helstängt med hål. Enda ändringen är att vi körde i jänkarvagn för första gången senast och ikväll blir det vanlig vagn. Hon tappade travet några steg i sista sväng och jag vågar inte chansa med jänkarvagn igen. Vi spar det till lite större uppgifter.

Chiron 2015-08-11 17:12

Citat:

Ursprungligen postat av dempa69 (Inlägg 450337)
Är dom överstreckade?

Det kan jag göra men oftast verkar det som om ingen bryr sig om mina tankar... :)

dempa69 2015-08-11 17:13

Citat:

Ursprungligen postat av muumiin (Inlägg 450338)
Motivera du varför Carabinieri är så mkt bättre än FDTD... SPIKAR HONOM!:cheers:

Bra där! ;)

Tror carabinieri har bättre form i nuläget. Även om FDTD mött väldigt hårt motstånd på slutet ser jag inget som skulle tala för att formen nödvändigtvis sitter där idag. Från spets och lugnt förstavarv kan han vinna. Annars tror jag carabinieri blir för tuff :)

muumiin 2015-08-11 17:19

Citat:

Ursprungligen postat av dempa69 (Inlägg 450342)
Bra där! ;)

Tror carabinieri har bättre form i nuläget. Även om FDTD mött väldigt hårt motstånd på slutet ser jag inget som skulle tala för att formen nödvändigtvis sitter där idag. Från spets och lugnt förstavarv kan han vinna. Annars tror jag carabinieri blir för tuff :)

Spets är väll klart. Tror inte han bommar. galopp visst men nej.

Peter skicka inte fram johan väll?
Tror inte han kör och manglar i dödens. Derby utaggningar nästa lopp tror de blir lustempo ala jägers och takter tar den med en halv längd.:cheers:

dempa69 2015-08-11 17:28

Citat:

Ursprungligen postat av muumiin (Inlägg 450343)
Spets är väll klart. Tror inte han bommar. galopp visst men nej.

Peter skicka inte fram johan väll?
Tror inte han kör och manglar i dödens. Derby utaggningar nästa lopp tror de blir lustempo ala jägers och takter tar den med en halv längd.:cheers:

Du kan såklart ha helt rätt. Jag ser dock ingen form i FDTD därav spikar jag carabinieri. Loppet får utvisa :)

Önskar dig lycka till ikväll!

Imself 2015-08-11 18:05

Citat:

Ursprungligen postat av dempa69 (Inlägg 450344)
Du kan såklart ha helt rätt. Jag ser dock ingen form i FDTD därav spikar jag carabinieri. Loppet får utvisa :)

Önskar dig lycka till ikväll!

satt ju fast senast med krafter kvar på 13.8 2640a mot dom här cash gamble o.s.v. går det 15 på varvet blir det svårt att plocka ner fdtd!

millekung 2015-08-11 18:42

Jag kommer gardera både i avd 2 och 5-

I avd 2 är det nog rätt många som vill testa favoriten, sto mot idel hingstar och valacker plus att det är kuskbyte. Sjunnesson körde hästen en del förra året, men hade väl ingen superimponerande utdelning på sina styrningar med henne.

US Dollars är ju en fin häst, men är mer orolig över kusken som gott kan bli bortdribblad av firma Takter/Untersteiner. Sen kan jag inte låta bli att minnas Olfa Warecos start i Klass II-försöket på Jägers i juni i år (dryg 70-oddsare då, samma läge samma distans) där den blev slagen med ett huvud av Star Keeper efter en finfin insats från spets.

Garderar även avd 3 då jag tycker det är svårt att bena ut förloppet på löpningen, ett gäng hästar med runt miljonen insprunget. Flemmings är väl den som inte har sina bästa dagar bakom sig (möjligtvis med undantag av Megamuscle som Lars I Nilsson tagit över från Frode Hamre, godkänd i debuten som trea). Bfro på Search Launcher som kanske spetsar och möjligtvis går sos till 9%. Streckar 2 till 8 och hoppas på en liten skräll.

Lutar åt tre spikar,

FDTD eller Carabinieri, inte bestämt mig
Almondo Rich, håller den uppe ledningen såvinner den väl, inget övermäktigt motstånd är känslan
Tor Mento, hästen går bra över aktuell distans och med Uhrberg i sulkyn, lite orolig över fjärdespåret i volten. Roligt skrällbud är Welcome från startvolten med Takter upp på Lars I Nilsson-tränat (kombo som brukar vara rätt bra), kan bli så att jag dubblar med den

Klanke 2015-08-11 18:47

Citat:

Ursprungligen postat av elwiz (Inlägg 450340)
från spelvärdes facebook.......
- 5 Volontary Simplcty (V64-2) gjorde ett kanonlopp senast. Hon känns hundraprocentig i träningen efteråt. Kanske till och med snäppet bättre än inför senaste loppet. Hon behövde ju inte ta ut sig för fullt senast så hon var pigg dagen efter. Jag har kikat lite på kvällens uppgift och jag kan väl inte säga att jag är hundraprocentig positiv; det är jag inte. Jag såg att hon var jättestor favorit på streckspelet. Jag vet inte om jag riktigt håller med. Jag tycker det är lite taskigt mot henne faktiskt. De är ganska snabba invändigt och jag är inte alls säker att hon tar sig förbi alla från start. Jag hoppas att Volontary Simplcty har lite respekt med sig i och med att hon var så bra senast. Jag menar, kommer vi till spets och får varva på 15 igen så kan jag garantera vinst denna gången också, men jag tvivlar starkt på att det blir så. Hon avslutade 09,7 sista 500 senast och var som sagt väldigt bra, men hon gör det inte om hon får lite tryck på vägen. Som vanligt blir det barfota runt om och helstängt med hål. Enda ändringen är att vi körde i jänkarvagn för första gången senast och ikväll blir det vanlig vagn. Hon tappade travet några steg i sista sväng och jag vågar inte chansa med jänkarvagn igen. Vi spar det till lite större uppgifter.

Betänk att Sahara Renegade kan också lägga iväg bakom bilen... :ful:

Olsson43 2015-08-11 18:55

Jänkarvagn IGEN på Källna Orlando i andra som nästs sist.Men nu skolös runt om...5%...

Klanke 2015-08-11 18:56

www.miljondragen.bloggo.nu

analyser dagligen....

sjukstuga 2015-08-11 18:57

FDTD med skor idag, det är ju inte optimalt i alla fall. Tror jag går emot idag. Utan att själv vara helt övertygad. :)