![]() |
Citat:
Såg en fråga från en som trodde Coldtown skulle spetsa och svaret blev with unicorn farts and fairypower Det var ett underbart roligt svar på det, fnissar än. |
14:34 och jag lever på V75!
Underbart. Skål! |
Det kan vara så enkelt att det är den tredje ölen som redan spökar, men va FAN, vinner inte Mind Your Face avd 6?? Lite körning i loppet så kan den definitivt vara med och tampas om slutsegern.
|
Finns 3 bra spikar:
Avd-1: 6 Montreal spets o slut. Klasshäst som nu fått några lopp i kroppen. blir bara bättre med varje lopp. Goop låter dessutom klart nöjd... Avd-2: 2 Poet Broline även här spets o slut. Otrolig utveckling hos PU. Går en 10-tid o då går det inte att ta något till slut. Mkt stark spik! Avd-7: 1 Dominator Spets o slut även på den här. Lär bli några spetsvinnare på denna snabba "speedwaybana" i dag. Mkt kapabel klasshäst som närmar sig toppformen efter några starka lopp på slutet. Är mkt svår att ta ner från dödens... |
Skorna kvar på Princess face? ALU istället för järn.
|
Citat:
|
Avd-3: 4 Beau Mac låter Bergh klart uppåt på. Barfota runt om o klart intressant idag. Första häst. 8 Thai Broadway med 2 lopp i nya regin kan fälla alla med tempo. 6 VF barfota runt om o Erik A upp. Klart plus där. 2 Arazi Boko körs i spets o leder länge. 4 streck räcker långt?
Vid större gardering tar man med 1.3.7. Miljondraget 11. Grym vid vinsten. Sjuk senast. Jepson uppåt o gillar hästen. Långsökt men öppet lopp o vid stor gardering, missa inte! |
Citat:
Rena hälsoresan. :cheers: |
Förra veckan så bjöd jag på
Västerbo Highflyer och Venkatesh Denna veckans två måstedrag Avd 5- 7 Ritzo som var kanonfin på Halmstad, galopperar Goops så Är skrällen klar... Avd 7- 11 Commte de pommeau som blåser förbi sällskapet sista 400 metrarna. Streckad och Lycka till |
Citat:
|
Jag tycker att Dominator är omgångens bästa spik.
Bara han håller sig på bena så tror då jag att han vinner. Får han inte gå i speta så kommer han hitta ut i spåren och vinner ändå. Bra spik på 28%. Låter ju inte hundra på favoriten. (första volt i Sverige, skor och vanlig vagn) Kör ett platsspel få se om man får råd med en v5a idag också. Registrerat spel Datum: Lördag 2015-08-22 Bana: Gävle, omg. 22 Lopp: 1 Spelform: Plats Hästar: 2 Lienpilen Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr |
Oj, 4 sidor om denna jackpotfyllda V75 omgång, såhär en timme kvar.
Bra väder hemma eller kollar alla på stryktipset? Haha.. |
Citat:
|
Undra vad Adrian sagt till spelvärde?
|
Hej Sharps!
Ska försöka under dagen ge lite info från Gävle, V4/V75, vad som har hänt gällande startförbud/böter osv. Fortsätter med tävling/statistik mellan betaltjänster-gratis-och Sharps medlemmars V75-system. Har valt betaltjänsternas/Travnets stora system. Kostnader för systemen visas efter namnen. De som vill vara med = posta system med pris. Mitt eget bidrag för 120:- 1. 1, 6 2. 2 3. 2, 3, 4, 7 4. 2 5. 3, 6, 7 6. 4, 5 7. 1, 3, 6, 7, 11, Lycka till med spelet!! Saxat ur Lindbergs veckobrev v. 34 Ny sändning och ny teknik Åby Stora Pris-dagen var längre, men också väldigt bra. Direktsändningen i tv var 4,5 timmar och det mesta fungerade. För att vara en premiär så var det mycket bra. Positioneringstekniken kördes för första gången och av de reaktioner jag har fått så är det en klar majoritet som tyckte att det var bra.(Stämmer detta?)Det var lite problem på bortre långsidan och en sändare lossnade i ett lopp, men i övrigt så funkade det bra. När premiärnerverna är borta och vi vant oss så kommer positioneringen att vara guld. Det pekar uppåt Vårt dotterbolag ATG är upp 3,8 procent i år. Jag har inte detaljkoll, men är ganska säker på att det är bäst i världen av alla travsportsländer. Och då ökar vi från en jämförelsevis redan hög nivå. (Stämmer detta?) Det är bra, men vi är inte nöjda med det. Vi ska leverera 300 nya miljoner till sporten 2018. Då måste vi upp ännu mer. Jag vill inte tala för Hasse Skarplöth, men jag är säker på att vi alla tillsammans klarar det. Vilket kommer att innebära mycket bättre villkor för alla i sporten. Men det krävs igen att vi tror på det tillsammans. Det kommer alltid finnas de som försöker eller vill verka genom söndring och det kan absolut förhindra att vi når de mål vi har. En fråga som bör ställas, och som många gör, vad händer om Skarplöth o Lindberg inte levererar som utlovats? Vad kostar det för ATG att få fram dessa 300 miljoner? Är det rätt väg att gå med en flashig studio, en myrstack av kameror och intervjuare på stallbacken samtidigt som personalkostnaderna/nyanställningar bara ökar? |