![]() |
Citat:
|
manstones image har en bra kusk o såg fin ut. lillpeng på den
|
Varför håller man på med dessa totalt meningslösa segerintervjuer med kuskarna? Totalt ointressant med en massa struntfrågor som inte tillför ett skit, bara att skrota , det tillför inte det minsta som är intressant att veta. Bara floskler och den ena frågan som är dummare än den andra....
|
Tvilling 6 mot 7,10,12.
|
Citat:
|
Citat:
|
Ser att Fleetfoot Hanover blev femma trots den trista resan. Hade haft bra vinstchans annars.
|
Gick habito på steorider idag eller? Vilken jävla insats! De andra var helt enkelt värdelösa för dagen. Man trodde ju någon annan skulle knäppa habito över upploppet. Men ba stack undan!
|
Habito och Tango Vang till finalen som går av stapeln Derbyhelgen på Jägersro!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tvilling 12 mot 4,5,7.
|
Jag såg att Basic var nerspelad, borde ha tagit med den också. 2/4 hoppade bort sig för mig.
|
Citat:
|
Citat:
|
hur tänkte veijo när han sätter upp kolgjini istället för Örjan som är ledig i nästa lopp?
|
Citat:
|
Tvilling 5 mot 1,4.
|
Snyggt kört av Ludde, men hästen mötte en som var för bra för dagen. Hade 11:an med på V64 men kan bara få fyra fyror om de sista två loppen håller.
|
DD: 11-5.
|
11-1,8 Lycka till
|
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2015-08-27 Bana: Åby Spelform: Dagens Dubbel, omg. 477 Avd Ordinarie hästar 1 8, 11 2 1, 6, 10 Vadet gäller startnummer 6 x 16,00 kr Totalt: 96,00 kr |
dd 11-10
|
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2015-08-27 Bana: Åby Spelform: Dagens Dubbel, omg. 477 Avd Ordinarie hästar 1 3 April Love D.E.* 2 1, 3, 6 Vadet gäller startnummer 3 x 66,00 kr Totalt: 198,00 kr Kvittonummer: 2F08 9143 21C5 8850 |
Citat:
nej sånt skit lirar jag inte ;) |
komb 8-5 sjönk från 13.7 till 5.8 från att det var 30 sek te start...
tunga lir det |
Creme de la Creme barfota runt om och nerspelad till favorit på banan.
|
var det där ett 3 årigt sto? ståpäls!
|
Citat:
Ena är nog Krämen ;) http://piclair.com/data/h22sb.jpg |
Hela Sverige visste att Creme skulle vinna utom vi på Sharps tydligen
|
En smygare
|
Lol @ odddumpen, la 8-6 x 500 1 min innan start, stod i 22 ggr, nu 10
Har 8-1 och 8-11 en hundring , hoppas på 11/, dom andra kanske dör , vem vet |
Man (jag) har ju ratat Anders Svanstedt ett bra tag...... idag lägger jag mig med dumstruten på huvudet. Satan va fin :hattenav: Creme de la Creme
|
5,7,8 tvilling KBK
|
Citat:
|
grattis alla som vann nåt, nya tag imor..
|
Citat:
|