Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Jägersro (lördag) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24681-v75-jaegersro-loerdag/)

shjuve9le 2015-09-05 17:10

alla andra var dåliga tycker jag. spec. rod stewart, om det går sakta på varvet , kör fram dååååååååå ;) nu hade ja 1an men ändå, smylopp på kort distans, sen såg det ut som om den nickade/taktade om vartannat.

Spiken64 2015-09-05 17:11

det var en söndags spik.

Stekel 2015-09-05 17:12

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 454523)
Christoffer var man för sina ord. Bara att lyfta på hatten åt grabben. Det var stake i det där :claps:

Ja men tänk om hästen haft en dålig dag och kroknat och landat utanför pengarna. Då hade flertalet staketkuskar undrat varför han körde så fort första 500.

För egen del missade jag på fem streck. Var helt övertygad om att Takter inte skulle ge sig i spetsstriden här, men han gjorde ett okaraktäristiskt drag när han backade ner så fort han insett att han inte skulle kunna överflygla. Sen var ju loppet kört, det är nästan omöjligt att klå en bra häst i spets över sprint!

Manprinsen 2015-09-05 17:13

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 454528)
Ja men tänk om hästen haft en dålig dag och kroknat och landat utanför pengarna. Då hade flertalet staketkuskar undrat varför han körde så fort första 500.

För egen del missade jag på fem streck. Var helt övertygad om att Takter inte skulle ge sig i spetsstriden här, men han gjorde ett okaraktäristiskt drag när han backade ner så fort han insett att han inte skulle kunna överflygla. Sen var ju loppet kört, det är nästan omöjligt att klå en bra häst i spets över sprint!

Trodde inte heller det skulle hålla hela vägen, hade spikat Erik som förövrigt är totalt under isen idag. Kräftskiva igår kanske?

Spiken64 2015-09-05 17:19

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 454518)
Pinsamt för svensk travsport. Kan lova att det inte hade sett ut sådär på andra ställen oavsett vädret. :skamsen:

Bedrövligt att se.

Manprinsen 2015-09-05 17:20

Kan mycket väl bli miljonutdelning idag för nu kommer flera skrällvänliga lopp.

Emeffeff 2015-09-05 17:22

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 454515)
Fy vad öde och dystert på Jägersro :( Otur med vädret med.

http://piclair.com/data/5cpyq.jpg

Har ingen koll på hur mycket folk som är på plats då jag är på plats först imorgon, men det kom precis extrema skurar ett kort tag i Malmö så den där bilden är nog missvisande. Brukar heller inte lägga så mycket fokus på pubilksiffrorna, så länge banorna överlever är väl ändå huvudsaken att sporten är bra?

Speedyearl 2015-09-05 17:24

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 454532)
Kan mycket väl bli miljonutdelning idag för nu kommer flera skrällvänliga lopp.

Tror varken McSteamy eller MrJP vinner!:D

hoola 2015-09-05 17:24

Jag är naturligtvis allt annat än glad efter att ha missat i avd 2 och 3.Spelarservice också.
Travnets Berglund har 0 efter tre avd.
Jag förstår att man kan skylla på banan,hästen och dess utrustning samt konkurrenternas sätt att köra.Nån gång hade det varit välgörande att höra en kusk säga: "Jag känner mig något oskärpt idag, är lite tung i huvudet " eller dylikt. Det vore mänskligt.
Det hade jag accepterat utan vidare för att så kan man känna sig själv ibland och därmed prestera sämre om det vill sig illa.

Dalle82 2015-09-05 17:27

V spel 12 Tiramisu

hoola 2015-09-05 17:32

Fan vad han ljuger Skoglund!!!
Finns inte och har aldrig funnits en häst med namnet Cheer Bliss.

Manprinsen 2015-09-05 17:33

Som jag sa innan, bästa kusken vinner i regel.

Björnland 2015-09-05 17:37

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 454534)
Tror varken McSteamy eller MrJP vinner!:D

Ser ju bra ut för McSteamy när banan är hård men sen vinner väl Takter sista loppet.

hoola 2015-09-05 17:37

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 454539)
Som jag sa innan, bästa kusken vinner i regel.

Bra kuskar vinner i regel tycker jag som håller Oskar J. som en bättre kusk än Adrian men han hade ju betydligt sämre läge för att kunna hävda sig.

Manprinsen 2015-09-05 17:44

Heiskanen eller Takter nu tack, och så Goop i dom 2 sista så får vi in en fin v5:a