![]() |
Citat:
Lycka till. |
En som på sin sida hade utlovat offensivt upplägg var Uhrberg.Inte ens på plats när Adielsson missade.
|
Christoffer var man för sina ord. Bara att lyfta på hatten åt grabben. Det var stake i det där :claps:
|
han hade ju rätt, enkel vinst
|
Tack CH gjorde du jävligt bra.
|
alla andra var dåliga tycker jag. spec. rod stewart, om det går sakta på varvet , kör fram dååååååååå ;) nu hade ja 1an men ändå, smylopp på kort distans, sen såg det ut som om den nickade/taktade om vartannat.
|
det var en söndags spik.
|
Citat:
För egen del missade jag på fem streck. Var helt övertygad om att Takter inte skulle ge sig i spetsstriden här, men han gjorde ett okaraktäristiskt drag när han backade ner så fort han insett att han inte skulle kunna överflygla. Sen var ju loppet kört, det är nästan omöjligt att klå en bra häst i spets över sprint! |
Citat:
|
Citat:
|
Kan mycket väl bli miljonutdelning idag för nu kommer flera skrällvänliga lopp.
|
Citat:
|
Citat:
Tror varken McSteamy eller MrJP vinner!:D |
Jag är naturligtvis allt annat än glad efter att ha missat i avd 2 och 3.Spelarservice också.
Travnets Berglund har 0 efter tre avd. Jag förstår att man kan skylla på banan,hästen och dess utrustning samt konkurrenternas sätt att köra.Nån gång hade det varit välgörande att höra en kusk säga: "Jag känner mig något oskärpt idag, är lite tung i huvudet " eller dylikt. Det vore mänskligt. Det hade jag accepterat utan vidare för att så kan man känna sig själv ibland och därmed prestera sämre om det vill sig illa. |
V spel 12 Tiramisu
|
Fan vad han ljuger Skoglund!!!
Finns inte och har aldrig funnits en häst med namnet Cheer Bliss. |
Som jag sa innan, bästa kusken vinner i regel.
|
Citat:
|
Citat:
|
Heiskanen eller Takter nu tack, och så Goop i dom 2 sista så får vi in en fin v5:a
|
5,12 mot 8,10 på DD efter att jag låtit tärningarna göra jobbet hahahaha......Med mitt travflyt på slutet så kommer dom nogn inte ens i mål :) Sportsbettingen idag har börjat magist alla fall....kommer aldrig lägga ner travet helt men inte heller kasta stora summor på det då jag anser att en singel på fotboll eller en dubbel betalar så jävla mycket bättre för mig :) God tur folket.... 4,60 på Sverige idag full oddssättare eller?
|
Citat:
|
V75-1
Bestraffningar: Heiskanen Veijo, 1500 kr, för illa ledd volt. Untersteiner Johan, 1500 kr, för att ha stört medtävlare i starten. V75-3 Bestraffningar: Paal Wilhelm, 3000 kr, övrig felaktig drivning. Paal Wilhelm, 2000 kr, för körning/ridning i halvspår. |
Citat:
Takter är jag med på men Erik drivs säkert av revanschlusta. |
Usch jag hatar verkligen Erik idag, far åt helvete.
|
Citat:
|
V75-4
Bestraffningar: Öhman Mats, 500 kr, för att ha försenat starten. |
Självklart använde Erik ordet revansch i intervjun...
Hans häst var ju ganska betrodd så vad gjorde Takter som hade rygg på denne i starten? Hoppades på en rak tvilling där... |
Citat:
Citat:
|
Även Takter borde vilja vinna nåt lopp på hemmaplan.Han har två hyfsade chanser nu trots två stora favoriter.
|
Derbyförsökshästarna etta och tvåa.
|
Fan så avslaget allt känns. Kan förstå om kuskarna inte heller blir direkt taggade av att tävla inför 5 pers på en av landets största travhelger.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Vi tittar gärna på din efterhandare - om den nu finns. Det där med att följa upp derbyuttagningar är ett genidrag av dig. Har aldrig hört det förut! |
Citat:
|
Hur kan man tro att nybörjarspelare ska kunna hålla ordning på detta upplägg? Jag orkar inte bry mig längre och ändå har jag spelat. Tänk då vad de som bara tittar av nyfikenhet för att se vad det handlar om ska tycka. De måste ju besluta sig för att aldrig mer... :whoco5:
|
Hemskt va mycket PMS besvär det verkar vara här inne idag :)
|
Citat:
Spelar sällan plats, det blev tvilling istället som brukligt. Det blev inga stora pengar men ändå hyggligt plus. Och nu blir det nog DD-spel med fyra komber på derbyhästarna och favoriterna. Registrerat spel Datum: Lördag 2015-09-05 Bana: Jägersro T, omg. 40 Lopp: 8 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 U-hästar: 2, 4, 6 Vadet gäller startnummer 21 x 75,00 kr Totalt: 1 575,00 kr Utbetalt: 2 463,00 kr |
Citat:
Det har ösregnat, vräkt ner nu i två timmar. Vad väntar du dig? |