Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 AXEVALLA (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24684-v64-axevalla/)

dado 2015-09-01 06:54

v64 AXEVALLA

Bästa spik? Bästa drag?

nu kör vi :)

doob 2015-09-01 09:18

2 Sir Corneliani i avd.5!!

E3-uttagning senast. Bricka 7 auto. Galopp och störd på väg ner i andra ut av galopp framför. ENORM upphämtning trots att dom varvade på 12!! Var med dom i slutsvängen när ny galopp kom!!

Starten innan fast i ledarryggen som dog och kom loss bakom mur av hästar med slalom och fin spurt!

Dagens bästa spik! Blir inte ens favorit!

bergomiotmail 2015-09-01 10:28

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 453746)
2 Sir Corneliani i avd.5!!

E3-uttagning senast. Bricka 7 auto. Galopp och störd på väg ner i andra ut av galopp framför. ENORM upphämtning trots att dom varvade på 12!! Var med dom i slutsvängen när ny galopp kom!!

Starten innan fast i ledarryggen som dog och kom loss bakom mur av hästar med slalom och fin spurt!

Dagens bästa spik! Blir inte ens favorit!

Hade varit en mkt bra spik om inte Stenströmmers form varit urusel!! :ohmy:

Groknak 2015-09-01 11:58

Citat:

Ursprungligen postat av bergomiotmail (Inlägg 453748)
Hade varit en mkt bra spik om inte Stenströmmers form varit urusel!! :ohmy:

Tur det inte är han som ska springa ikväll då :)

Skämt åsido tror också på Sir Corneliani ikväll. Överkapacitet för klassen/läget galopp emot.

Manprinsen 2015-09-01 12:08

Dessutom är Untersteiner en fena på att volta och lär plocka in metrar direkt på Jepson.

capone 2015-09-01 12:23

Mitt drag ikväll Usain Henna
Spikar Great Society

Torstens 2015-09-01 12:27

kan inte Do It Komp vara draget? Lopp i kroppen och gjorde det bra

dado 2015-09-01 12:37

vinner favoriten i första? 86% just nu...vad säger ni om avd 6 ? lite lurigt och svår lopp eller? tacksam

bergomiotmail 2015-09-01 13:25

Citat:

Ursprungligen postat av Groknak (Inlägg 453749)
Tur det inte är han som ska springa ikväll då :)

Skämt åsido tror också på Sir Corneliani ikväll. Överkapacitet för klassen/läget galopp emot.

Bara titta på gårdagen där en v75 meriterad häst som Versaille stannade helt i sista sväng. :ohmy:

xuvmok 2015-09-01 13:27

Är det någon härifrån forumet som kommer vara på plats? När bli regn på Axevalla ikväll.

Shooter 2015-09-01 13:57

Otto tippar trav: "Axevalla lopp 8, V64-5, nr 2 Sir Corneliani. Sir Corneliani är en väldigt talangfull treåring hos Ulf Stenströmer. Han såg lysande ut näst senast som fastlåst och kör Jepson bara felfritt här så tror jag att det är helt klart. Spik på DD och V64."

Staketkusken 2015-09-01 14:16

Många fellow travdårar här så kör en off topic (som däremot inte är helt oväsentlig). När till exempel den gode Jens Sjödén skriver om insatser som inkommit på hästar den och den dagen och den och den summan, vart ser han det? Jag kanske borde veta vid det här laget men ställer mig med mössan i hand och frågar :skamsen:

mijo14 2015-09-01 14:19

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 453768)
Otto tippar trav: "Axevalla lopp 8, V64-5, nr 2 Sir Corneliani. Sir Corneliani är en väldigt talangfull treåring hos Ulf Stenströmer. Han såg lysande ut näst senast som fastlåst och kör Jepson bara felfritt här så tror jag att det är helt klart. Spik på DD och V64."

Ottos tips brukar jag läsa, men hans träffsäkerhet är faktiskt inte bättre än "genomsnittssharparens"...bara att titta på hans historik!

Shooter 2015-09-01 14:24

Citat:

Ursprungligen postat av mijo14 (Inlägg 453770)
Ottos tips brukar jag läsa, men hans träffsäkerhet är faktiskt inte bättre än "genomsnittssharparens"...bara att titta på hans historik!

Jag har inte sagt det heller. Men eftersom det blir skrik på hästen idag så la jag ut det. Själv vill jag se vad P.U. säger om favoriten.

Shooter 2015-09-01 14:25

Ulf Nilsson på Travnet: "Untersteiners 10 Snabba Cash är en fin häst som Peter låter nöjd med men jag tror att de får svårt att jaga ikapp min spik 2 Sir Corneliani. Detta har en häst med bra potential med allldeles för lite pengar på kontot. Det får vi nytta av här då hästen står bra inne i loppet. Jag räknar med offensivt upplägg och tidig spets. Stenströmer siktar på Kriteriet med den här och tror på sin häst. Senast blev det dubbla galopper men det var i röriga situationer och hästen bör fungera denna gång. Avslutade vasst i starten före det och var duktig före det. Detta mot bra hästar. Han måste bli mycket svårfångad från spets och duger bra även från annan position. Spik."