Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Onsdag Solvalla (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24688-v86-onsdag-solvalla/)

Manprinsen 2015-09-02 22:13

Citat:

Ursprungligen postat av Travbloggpappanz-PapaTrav (Inlägg 454003)
enligt twitter hade kungsfrukt spik på in vain sund. tungt för dom

Ja speciellt med tanke på känslan av att Erik inte riktigt tryckte av ordentligt i starten... :sad:

ExtremtRik 2015-09-02 22:17

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 454000)
det måste ha legat ett andelsspel eller flerbong med Erik som spik i sista

Andelsspel är troligt men med bara 15,3 kvar kan det varit lite vadsom.

tvablaa 2015-09-02 22:19

Ja det var onekligen bra betalt på den raden. Själv var jag ojämnt på det, Pine Cool som tredjerank och Amor som första. Men hade säkert lyckats dribbla bort det i övriga lopp, blir ju för många kantbollar för små system såna här gånger. För lämna in det hann jag inte.:)
Får dock säga att onsdagarna börjar kännas mer spännande än lördagarna..

Manprinsen 2015-09-02 22:23

Man hade kunnat spika omgångens 3 största och ändå vinna stort. Hade ändå inte tagit med Lisa Scarlett så det hade varit saksamma...

ExtremtRik 2015-09-02 22:26

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 454009)
Man hade kunnat spika omgångens 3 största och ändå vinna stort. Hade ändå inte tagit med Lisa Scarlett så det hade varit saksamma...

Japp stämmer bra.

Kanske var Jens Sjödén som tippade åt Fruitcakes?
Menar favoriten ger ju alltid underrens i sista :lol:

Edit: dock får du "bara" 7 då då Partyboat var 3e största.

tvablaa 2015-09-02 22:33

Nej tror inte jag fått med den även om det luktade gardering. Kändes även som 1,2,4 skulle räcka långt i 7:e.
Varför jag inte lirade vinnare på Pine och Amor är svårare att förstå. Valde ist rak dubbel 4-9...:)

Manprinsen 2015-09-02 22:41

Citat:

Ursprungligen postat av ExtremtRik (Inlägg 454010)
Japp stämmer bra.

Kanske var Jens Sjödén som tippade åt Fruitcakes?
Menar favoriten ger ju alltid underrens i sista :lol:

Visar bara att det inte finns några absoluta "spelsanningar" som alltid stämmer. ;)

Svårt att räkna med miljonutdelning när omgångens tre jättefavoriter vinner. Därav garderar många i onödan för att sedan spika en "spelvärd andrahandare" speciellt efter förhandssnacket om preparé på den sista jättefavoriten. Mönstret på v86 verkar annars vara att inte försöka fälla dom stora utan att hitta 30-50 oddsarna i övriga lopp, vilket är i princip omöjligt för en sån som mig som spelar system för max 2-300kr. Har sällan råd med mer än en helgardering...

ExtremtRik 2015-09-02 22:54

>>Manprinsen

Så rätt så rätt.

JS blandar o ger men just den käpphästen om renset i sista återkommer typ varannan vecka :)

Däremot stämmer det förstås att storskrällar biter bra, av naturliga skäl, på ett spel med så många möjliga rader.

Blir till att ta nya tag och ducka Kungsfrukt i fortsättningen (hemskt bra tippat), brukar de lägga ut raden på nätet ? :lol:

Manprinsen 2015-09-02 22:56

Citat:

Ursprungligen postat av ExtremtRik (Inlägg 454013)
>>Manprinsen

Så rätt så rätt.

JS blandar o ger men just den käpphästen om renset i sista återkommer typ varannan vecka :)

Däremot stämmer det förstås att storskrällar biter bra, av naturliga skäl, på ett spel med så många möjliga rader.

Blir till att ta nya tag och ducka Kungsfrukt i fortsättningen (hemskt bra tippat), brukar de lägga ut raden på nätet ? :lol:

Dom kanske inte har hört talas om Sharps kupongtråd? :lol:

ExtremtRik 2015-09-02 23:01

Nä precis, vicken jävla efterhandare, skäms!

mocka 2015-09-03 03:46

Citat:

Ursprungligen postat av mocka (Inlägg 453864)
Det är samma tramsiga surr som vanligt från det skämtet. Är omöjligt att läsa ut något av och ger typ ingenting att höra vad han tror. Han gör väl som han alltid har gjort och ger korrekt och detaljerad info plus taktik till de som betalar bra för det.

I V86-5 har vi Lisa Scarlet på 5% just nu. Intressant i ett öppet lopp då hon kan spetsa och Sören kör.

Tyvärr spik på TTT så borta redan i första men hyggligt drag i alla fall och 7 rätt. Helt otroligt att man kan få miljoner för en sådan rad!

Shooter 2015-09-03 13:06

Jag har sagt hela tiden att V86 och V75 är de överlägset bästa spelen, och de är svåra att ställa mot varandra.

Timotimo 2015-09-03 17:32

Fick in 3spikar men bara 20 sexor miss i första å sjunde