![]() |
Ja, han tror vi är korkade
Citat:
Han leker med oss. Han äger hästarna själv. Tror någon att han hade fått ha kvar hästen i stallet efter en sådan styrning? Har han kommit i mål ännu? Att gömma sig bakom att Husselius lirat är ju bara patetiskt. :hattenav: |
Blev Robic Lane och Askö Q istället. Hade jag vetat att In vain sund kommer till spets hade jag spikat.
|
Där satt Pine Cool, vilken jävla tur att man inte spikade
|
såja jansson!!!!
|
Skit! Tog inte med den trots värmningen.
|
Faan missade den värmningsinfon
|
Hahahaha lindblom, tomtestyrning
|
bara bojkota när Mellander har så många hästar, omöjligt att veta vilken som vinner..
|
Drygt en halv miljon system försvann.
|
Perfekt. Slipper man se resten. Har inte tid med trav i dag
|
Fernlund "3 Pine Cool (V86-1) värmde bättre än någonsin, 1.21/400 meter på riktigt bra sätt. Rapp!"
Jag hade faktiskt med den först, men tog ändå bort den för att ta ner kostnaden. Jävligt dumt med facit i hand. |
Citat:
|
Citat:
Han sågar friskt och undrar ju om Melander tror vi är både dumma och blinda. |
Hoppas Jorma levererar nu, hakkaa päälle!
|
U på Jansson, som jag vill ska vinna. Kör en tvilling med den som utgång också mot 2 och 7.
|
gärna jansson igen , men han sitter ju bakom en galopphäst:)
|
Inte ofta man ser en melander häst som är äldre än 5 år och inte helt jävla sönderkörd. Han maxar ur hästarna totalt i sina yngre dagar, jämfört med andra tränare som bygger dem inför framtiden. Då de har nått sin topp agerar de bara "lockbete" åt deras mindre slutkörda stallkamrater. Nästa inpå djurplågeri i mina ögon.
|
I fjärde som Helge sa, nr 2 Ground.... 3.70 i odds 3%are . 100.000 på vinnarspelet?!!
|
Hyvä Jorma!!!!! :claps:
|
Trist! Men det är inte mycket att göra när de kör sönder hästarna där framme.
|
Staro Hey Joe eller Cosmo Light i nästa
|
Ground finns fortfarande till 50ggr på betsson. Kanske bör testa lite grann då.
|
Citat:
|
Citat:
|
Kan ju lika gärna vara en uttråkad minecraftmiljardär som slängt in ett vinnarspel på 100k på en kantboll? Ungefär som när vanliga dödliga spelar för en hundring.
|
Kan vara kul att testa ett par kronor om det nu skulle vara något lurt i görningen. Värre saker har väl hänt. Skiter det sig bryr jag mig inte ett skit då det är så pass små belopp det handlar om.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Oskar J Andersson hyllas kors och tvärs, jag fattar det inte. Vilket jävla apbeslut att sitta kvar i rygg på Schön när hans häst slocknar, hade vunnit detta enkelt om han gått ut i tid.
|
varför släppte han med feman..
|
Citat:
nej det tror jag inte |
Citat:
Hade bara 4 och 8 på systemet. Registrerat spel Datum: Onsdag 2015-09-02 Bana: Solvalla, omg. 64 Lopp: 5 Spelform: Tvilling Hästar: 4, 8 U-hästar: 5 Caspian Doc Vadet gäller startnummer 2 x 20,00 kr Totalt: 40,00 kr Kvittonummer: 8BA8 0111 0563 0010 |
Rensade bra trots andrahandare. Många hade nog spikat Warrawee på läge och skoryck?
|
var hittar man u- häst på nya atg, spelar från mobil.. tack
|
Blir revanschlir på V5 och hoppas Askö Q får en behaglig resa i spets.....
Registrerat spel Datum: Onsdag 2015-09-02 Bana: Solvalla, omg. 64 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 4 Askö Q. (2) 2 1, 4, 7, 9 (2) 3 3, 4, 5, 7, 9 (10) 4 1, 2, 12 (4) 5 4, 6, 8, 9, 12 (11) Vadet gäller startnummer 300 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 300,00 kr Kvittonummer: AD48 6153 XXXX XXXX |
Citat:
|
Det var ju jävla lyckat ;)
|
De två första loppen körde de som sjutton och nu två lopp där ledarna fått vara ifred. Det är inte lätt att lista ut på förhand hur det ska köras.
|
har spikat hans owe nu. undrar om han sätter sig 4e invändigt som han brukar:)?
|