Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 MANTORP jackpot (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24734-v64-mantorp-jackpot/)

Jockepo 2015-09-07 17:09

Nej,det klart det inte går. Fråga om en kommentar bara. Visste inte att det är så känsligt.

Speedyearl 2015-09-07 17:20

Citat:

Ursprungligen postat av trance_error (Inlägg 454988)
Vill du veta vad Timo säger om othello så måste du ju köpa den eller hur, går inte köpa "en tiondel" av spelvärde vad jag vet.

Tror han menar hela sajten spelvärde!:p

Speedyearl 2015-09-07 17:27

Jag tycker det ser ut som en riktigt tråkig omgång med stor risk att det blir lååååg utdelning igen!

Tror max 1 häst som är spelad under 20% vinner ikväll. Fast ibland är det just dessa omgångar som man ser som lätta som förvandlas till skrällomgång! ;) Har svårt att se det dock...

Enda "roliga" spiken jag kan hitta är i 4:e, Rare Wise AS. Tyvärr är hon handikappad av Haugstad i sulkyn, även fast jag får tillstå att han ryckt upp sig lite på slutet. Men det känns okul att spika honom dock.

Star Advisor lär ju aldrig lägga i avd 1 om den inte är sjuk eller att Kim lycka köra gunga. Den är tyvärr inte det minsta osäker så då återstår väl bara sjukdom emot antar jag.

När man har denna känsla inför en omgång borde man naturligtvis avstå men eftersom man är speltorsk måste man in med ett system oavsett! ;)

Manprinsen 2015-09-07 17:41

72% på Kim Eriksson i första?:drunk: Tar med alla utom 2,4,8

Speedyearl 2015-09-07 17:48

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 454996)

Ja det är fantastiskt mycket spel på Kim men hästen är överlägsen om han får spets. Den har nog rätt bra chans annars med men från spets förlorar han inte.. Finns ingen Ludde med heller som kan tävla lite..

Näe det luktar tyvärr spets och sen lunk, lunk och lite lunk innan sista 200 då alla försöker men ingen kan..:sad:

dado 2015-09-07 17:54

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 454996)

jo du har kanske rätt, men andra lopp ser jämna ut för mig ialla fall, då måste man chansspika nånstans, eller? har du nån bra spik då?

Imself 2015-09-07 17:56

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 454998)
Ja det är fantastiskt mycket spel på Kim men hästen är överlägsen om han får spets. Den har nog rätt bra chans annars med men från spets förlorar han inte.. Finns ingen Ludde med heller som kan tävla lite..

Näe det luktar tyvärr spets och sen lunk, lunk och lite lunk innan sista 200 då alla försöker men ingen kan..:sad:

Värre straffsparkar har ju bränts förr, allt handlar om vilka pengar du är ute efter och hur du bygger systemet!

Manprinsen 2015-09-07 17:59

Citat:

Ursprungligen postat av dado (Inlägg 454999)
jo du har kanske rätt, men andra lopp ser jämna ut för mig ialla fall, då måste man chansspika nånstans, eller? har du nån bra spik då?

Tycker det ser väldigt upplagt ut för Örjan i dom 2 sista. MT Jeopardy och Rhapsody Ås. Spelvärda spikar på kvällens bästa kusk, även om han inte är nån personlig favorit.

Manprinsen 2015-09-07 18:07

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 454998)

Jag har lovat mig själv att aldrig spika honom igen oavsett om dom andra kör kallblod och han Nuncio.

Har en "svart bok" där jag rankat kuskarna efter A,B,C,D principen.
A-kuskar är spikkuskar, B-kuskar spik i vissa lägen. C och D är garderingskuskar. :)

Speedyearl 2015-09-07 18:11

Citat:

Ursprungligen postat av Imself (Inlägg 455003)
Värre straffsparkar har ju bränts förr, allt handlar om vilka pengar du är ute efter och hur du bygger systemet!

Absolut!!

Att jag försöker fälla storfavoriter mer än att jag spikar dem är ingen hemlighet. Här har jag dock svårt att se hur det skall gå till...

I slutändan kommer jag förmodligen att gardera ändå..chansen/risken finns trots allt när det handlar om djur!

Imself 2015-09-07 18:19

känns som vi har samma syn på det hela!;)

Khiarshoor 2015-09-07 19:05

FAN VILKET JÄVLA BLUFFLOPP!?! VAFAAAAAN SYSSLAR DEM MED?! kul för alla som spelat vinnare på Bam Bam V...

Men vafan var detta för lopp?! SPYR..

Manprinsen 2015-09-07 19:08

Vad hände? Såg bara att nån häst vann med 200 meter typ?

asgaya3141 2015-09-07 19:16

Var inte Mousse helt ok näst sist. Sist var det hård gulddivision. Står väl bra inne?