![]() |
Citat:
Missförstå mig inte, jag spikade SAJ. Men tycker inte kusken gjorde sig förtjänt av denna vinsten precis.. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Vi ska inte gnälla på Kim, han vann ju och alla som spikat omgångens största kan andas ut. Själv känns man rätt iskall nu när man bränt 5 streck i första på ett 90kr system...
|
Citat:
DET gäller att vara påläst, |
Citat:
En bra kusk låser sej inte vid en taktik, det var ju BARA en häst att slå |
Citat:
|
Citat:
|
70% är mycket på ett ekipage även med proffskusk, vi ser ju även att dom bränner emellanåt med storisarna.
|
Här skulle man ha spikat Örjan istället för att dubblera med Redén.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
tobbe sitter ju bara o åker. tyckte det gick onödigt sakta i början där , men det gick ju hem:)
|
får hoppas han skräller i nästa av bara farten med french call. rygg ledaren o sen lucka på upploppet tack
|
Nu missade jag första loppen men såg starten på avd 1. Förstår inte att när det är en super favve med så ska det jävlar i mig köras allt vad det går för spets och på så vis ge favoriten (som förmodligen vinner ändå) allting kört i halsen!
Fattar att man vill till spets för att släppa till storfavoriten men vad har man för nytta av det om man bränner allt krut första 500? SUCK! Och ja...jag garderade första!;) |
Roliga spiken som jag dock inte spikade lyckades Haugstad köra gunga med!
Otippat!:p |
Testar en chans dubbel.
Registrerat spel Datum: Måndag 2015-09-07 Bana: Mantorp Spelform: Dagens Dubbel, omg. 499 Avd Ordinarie hästar 1 6, 7 2 5, 9, 11, 13 Vadet gäller startnummer 8 x 20,00 kr Totalt: 160,00 kr |
Är det jag som inbillat mig eller gick det att kolla ev utdelning på nya betasidan?
|
Citat:
|