Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 KALMAR (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24758-v64-kalmar/)

Imself 2015-09-11 18:27

Citat:

Ursprungligen postat av PerraTrav (Inlägg 455566)
V64
Kalmar
Fredag 2015-09-11
Kostnad: 112,00 kr

AVD1: 5 VästerboontheNews (Takter kör bara till spets)
AVD2 : 3, 4 (Tror inte ComZ kommer till spets. Där körs nog FARAO!)
AVD3 : 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 (Första volten plockas direkt bort! Många spelvärda!
AVD4 : 9 Röde Orm S.L. (Borde ju normalt runda detta gänget)
AVD5 : 6, 8, 9, 12 (Någon nämnde Jupiter med den kanske ligger långt borta)
AVD6 : 6, 7 (Chansar bort favoriten. Trycker Robban till så borde man ju släppa efter vila)

Perra! Det finns lite info på Atg:s hemsida under fliken "inför live" jag skulle kika där lite innan du lämnar in. tror du skulle tänka om lite?

Imself 2015-09-11 18:39

Citat:

Ursprungligen postat av PerraTrav (Inlägg 455569)
Ja du tänker på nedan då antar jag? Tar inte så hårt på det! Det är ju Takter som kör och inte Lars Brindeborg :)

Brindeborg: "Ingen spik"

Lars Brindeborg sköter 5 Västerboonthenews (V64-1).
- Jag tycker inte att det är någon spik. Han har fått mycket tung träning efter uppehållet och inga snabbare jobb. Han är inte lika vässad som förra gången han kom tillbaka efter paus. Västerboonthenews är en häst som tävlar klart bäst på vintern och därför har vi låtit honom ta igen sig lite. Skulle ni se honom i jobben skulle ni inte spika, det lovar jag för han imponerar inte, men när det ska tävlas växer han. Han är snabb från start och det är väl inte omöjligt att han körs i ledningen om han kommer dit utan att det kostar för mycket. Vi vill inte att han ska hamna utvändigt ledaren och jag skulle inte spika om jag vore spelare, men visst kan han vinna, det är väl Sylvester America emot.

tänkte mer på din andra spik. Samt att Alfas farao har stått över inför det här o.s.v.

Dahle 2015-09-11 18:45

Kommer att spika Tor Mento som är van och möta tuffa hästar
Hoppade bort sist i Danmark men är inte osäker. Kommer att gå med skor vilket är ett litet minus, men det ska inte göra så mycket
PU för första gg är intressant. En spelvärd spik till 20%
Lycka till alla

SAO 2015-09-11 18:50

Citat:

Ursprungligen postat av PerraTrav (Inlägg 455569)
Ja du tänker på nedan då antar jag? Tar inte så hårt på det! Det är ju Takter som kör och inte Lars Brindeborg :)

Brindeborg: "Ingen spik"

Lars Brindeborg sköter 5 Västerboonthenews (V64-1).
- Jag tycker inte att det är någon spik. Han har fått mycket tung träning efter uppehållet och inga snabbare jobb. Han är inte lika vässad som förra gången han kom tillbaka efter paus. Västerboonthenews är en häst som tävlar klart bäst på vintern och därför har vi låtit honom ta igen sig lite. Skulle ni se honom i jobben skulle ni inte spika, det lovar jag för han imponerar inte, men när det ska tävlas växer han. Han är snabb från start och det är väl inte omöjligt att han körs i ledningen om han kommer dit utan att det kostar för mycket. Vi vill inte att han ska hamna utvändigt ledaren och jag skulle inte spika om jag vore spelare, men visst kan han vinna, det är väl Sylvester America emot.

Jag är lite osäker på om han tycker det är en spik eller ej? Framgår inte?

Om_sommaren 2015-09-11 18:56

Citat:

Ursprungligen postat av PerraTrav (Inlägg 455575)
Skönt att bara kunna välja Kalmar som bana och slippa det andra skiten!

det visste jag inte att man kunde göra. Hittade fliken nu. Har du sätt några fina värmningar på v64 hästar?

Om_sommaren 2015-09-11 19:12

Citat:

Ursprungligen postat av PerraTrav (Inlägg 455580)
Sylvester America nu favorit på Toton! Bra nersnackat! ;)

västerbo ser fin ut. det ska va spets o slut på den som du säger. Spik 2 knepigare. har för mig att alfas farao brukar ser ut som en dröm i värmning vilket jag tyckte inte den gjorde idag. fördel takter där med!

Speedyearl 2015-09-11 19:22

Blir spik på Sylvester!

Manprinsen 2015-09-11 19:27

Kung Johnny, spets och slut!
Förstår inte att folk spikade Chrille :claps:

Speedyearl 2015-09-11 19:27

Bra spik...synd att man inte visste att de skulle köra preparè....suck

shjuve9le 2015-09-11 19:30

Sylvester hade nog mördat vbotn från dödens , men folk är för rädd om sina pållar ;) bara fram å döda