Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 KALMAR (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24758-v64-kalmar/)

Om_sommaren 2015-09-11 19:31

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 455583)
Kung Johnny, spets och slut!
Förstår inte att folk spikade Chrille :claps:

särskilt som det verkade på jerry att dödens inte var aktuellt. En repris nu i v64 2 tack:)

Speedyearl 2015-09-11 19:33

Citat:

Ursprungligen postat av shjuve9le (Inlägg 455585)
Sylvester hade nog mördat vbotn från dödens , men folk är för rädd om sina pållar ;) bara fram å döda

Jag hoppas att hästen inte var körbar i starten för han körde INGENTING...

Manprinsen 2015-09-11 19:33

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 455586)
särskilt som det verkade på jerry att dödens inte var aktuellt. En repris nu i v64 2 tack:)

Jag körde ett litet system för 24kr pga dåligt spelvärde idag.
Har spik på Alfas Farao i nästa, tänkte ta Johnny men jag är alltid tveksam när ston möter hingstar.

tomtom2 2015-09-11 19:35

Backar man sig sist från fjärdespår i ett sprintlopp så är man knappast intresserad av att vinna loppet. Sen är ju Christoffer Eriksson minst två klasser sämre som kusk jämfört med Takter.

Om_sommaren 2015-09-11 19:36

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 455588)
Jag körde ett litet system för 24kr pga dåligt spelvärde idag.
Har spik på Alfas Farao i nästa, tänkte ta Johnny men jag är alltid tveksam när ston möter hingstar.

Var inne på den också först men sen fick jag för mig att värmningen var lite sämre en vanligt, undra om det inte kan bli galopp för den om han laddar spittet vilket han lär behöva göra med takter på utsidan.

Om_sommaren 2015-09-11 19:44

Citat:

Ursprungligen postat av PerraTrav (Inlägg 455592)
Tror Alfa körs i ledningen i nästa men vågade inte spika pga av viss galopprisk! Lås 3,4. ComZ tar inte en längd på en Farao om man vill köra i ledningen

normalt gör han inte det nej. lillchans på att anders släpper också om takter kör max

shjuve9le 2015-09-11 19:47

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 455590)
Backar man sig sist från fjärdespår i ett sprintlopp så är man knappast intresserad av att vinna loppet. Sen är ju Christoffer Eriksson minst två klasser sämre som kusk jämfört med Takter.

så mkt sämre är han inte. pressade ju nuncio sist. skulle lätt ha mosat västerbo, men vill väl vara snäll mot hästen , inga pengar att bry sig om i detta lopp tyvärr

Helge 2015-09-11 19:48

Citat:

Ursprungligen postat av PerraTrav (Inlägg 455596)
Ja visst är det skönt att slippa ATG Live tomtarna! Daaaivid Speciellt!

Jag saknar Per Skoglund!

Haha Perra, tror vi träffades på Sundbyholm sist jag var där. Det du!

Manprinsen 2015-09-11 19:48

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 455591)
Var inne på den också först men sen fick jag för mig att värmningen var lite sämre en vanligt, undra om det inte kan bli galopp för den om han laddar spittet vilket han lär behöva göra med takter på utsidan.

Du hade helt rätt, man ska inte spika en lallare mot Johnny. Dumstrut på :skamsen:

Om_sommaren 2015-09-11 19:52

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 455599)
Du hade helt rätt, man ska inte spika en lallare mot Johnny. Dumstrut på :skamsen:

com z är ingen stjärna men det gick ju vägen när johnny fick maska lite första varvet

Helge 2015-09-11 19:54

Citat:

Ursprungligen postat av PerraTrav (Inlägg 455601)
Har lite dåligt minne! Hånglade vi på Toan? :innocent:

Nä, det var nån annan. Du tyckte jag såg så glad ut, gav en kram och gick :P