![]() |
Citat:
Är man dum i huvudet annars? |
Citat:
|
Mr lindy tar spets, min rank i loppet är:
5-1-10-2-7....tror 7an trycker på i dödens mot spets idén...en bit i vart fall |
Citat:
|
...
|
Sök hjälp för dina alkoholproblem, Perra, Perratrav365 eller vad fan du heter. Är så satans leds på att du ska spamma ner detta forum varenda jävla fredagkväll/natt.
|
Citat:
|
Citat:
|
Dagens V75 är mest en fråga om vilken/vilka favoriter som faller.
Är det Danne Edel, Hollywood Maker,Thai Broadway, Fossens Bonus, Lome Brage, Ni Talar Bra Latin eller Mr Lindy. För egen del tror jag, att man ska gardera i första. Har alltid gillat Huge Star. Tror den blivit ännu bättre hos Veijo. Sjunnesson passar nog bra som inhoppande kusk. 14 % blir en lika bra början som förra veckan. |
Fossens Bonus och Lome Brage är väl dom som känns vettiga just nu. Resten hänger lite på lösa boliner som det känns. Danne Edel skulle väl gå med skor och var lite preparévarning över det hela? Hollywood Maker med första skoryck, voltstart och amatörkusk, antingen galopp eller vingel? Thai Broadway kan vara fisk eller fågel, skrynklar ihop sig under press? Ni talar bra latin lär hamna på vingel, Mr Lindy är nog bränd om han inte kommer till spets. Innerspåret handikappar?
|
Putte är en j-vel på vem som tar spets. Vi får rådfråga honom om Mr Lindy. Varulv var inne på den i början av veckan innan han blev favoritspelad.
Vilka skall man då strecka - 3,5,7,9,10 eller kanske 2%aren 11? |
V75 Färjestad
Heartbreaker VS är mycket bättre än vad folk tror. Galopp senast då den nästan var favorit under Derbyhelgen och nu totalt bortglömd av spelarkåren. 3 % tror jag att jag såg. Gynnad av körspö. Fossens är bra men det är lite skillnad på V75 och de lopp den varit ute i på slutet. Heartbreaker VS är min skrällidé i detta löp.
Dessutom är Heartbreaker VS snabb ut men de verkar inte fatta att hästen står sig bra i konkurrensen utan är ist stensäkra på att de möter övermakten i varje start av ngn anledning. Mot spets är min förhoppning och sedan köra där. Får bra lopp iaf. |
Tycker det luktar optimistiska norrmän och ordentlig körning? 10:an verkar ju många tro på och varför inte om det blir högt tempo. Fastnade lite för 2:an med tanke på Goops stallform och förutsatt att det blir idiotkörning.
"2 Bono Boko (Björn Goop) gör bra prestationer hela tiden. Trivs på Färjestad och gör alltid bra lopp där. Fick ett bra spår och kan vara ett outsiderbud, säger Anton Sverre." Rent spontant känns det som en öppen historia, sitter jag kvar inför sista med alla rätt så vill jag nog ha 1,2,3,5,7,10,11 för att känna mig helt trygg. Norsken som dom intervjuade på liven idag hade 3:an som sin "Banker". |