![]() |
Citat:
Vore en skam att vinna utan att lämna in. V75 Inlämnat: 2015-09-19, 16:15 Färjestad Lördag 2015-09-19 Start: 16:20 Kostnad: 1,00 kr Vadet gäller startnummer Avd Hästar 1 10 Danne Edel 2 9 Santiago Bi 3 1 Thai Broadway 4 5 Fossens Bonus 5 10 Tekno Odin 6 7 Ni Talar Bra Latin 7 7 Global Patriot 1x1x1x1x1x1x1 = 1 rader. 1 x 2 x 0,50 kr = 1,00 kr. Totalt: 1,00 kr. |
Citat:
|
Tredje veckan i följd med omstart i första loppet =)
|
Citat:
|
Kungen inleder dagen på hemmaplan i stil :claps:
|
Perfekt Start A-häst 9%
|
Fin styrning av Goop i första.
Danne Edel helt under isen. |
V4-3
Startförbud: 12 SEEK AND DESTROY (startförbud 150919-150929 (orent trav)) Bestraffningar: Bäckström Ulf, 1500 kr, ej hästpass/felaktig vaccinationsuppgift. V4-4 Bestraffningar: Örstad Siv Johanne, 300 kr, för felaktig tävlingsdräkt. Svenskt rekord och banrekord för 5-åriga utländska ston/voltstart (Lannem Silje) |
Överlägsen taktiskt med en duglig häst! Favoritfall var väntat, hade dock varit bättre med Huge Star då jag hade den som utgång! Men man lever till lopp 2 iaf!:)
|
Citat:
Eller skryter du med något i efterhand? Jag redovisade min idag före kl 12. Med motiveringar. |
Typexempel på varför en bra kusk inte behöver ha bästa hästen för att vinna. Kan ge mig fan på att Huge Star hade vunnit om Björn suttit bakom.
Rensade jävligt fint iaf, 1,2 miljoner system försvann direkt. |
Citat:
On a side note: varför skall man som Travronden-prenumerant behöva betalar fullpris på Spelvärde.se? Känns som extremt ocker för att få information senare än vad dom kan luska fram till Rondens presstopp. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|