Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Färjestad (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24774-v75-faerjestad/)

Imself 2015-09-19 19:33

Citat:

Ursprungligen postat av Trio (Inlägg 457324)
Man får inte gå bort sig i Djungel sa Tarzan när han halkade på ett bananskal.......

Du har ingen aning om hur rolig du är ibland :) Du är säkert en som brukar hålla låda hos ombuden efter löning? kan nästan se det framför mig :)

mackpeter 2015-09-19 19:34

Citat:

Ursprungligen postat av Imself (Inlägg 457321)
Varför inte? om du ger mig en rimlig förklaring så ska jag bertta för dig!

Därför att du annars inte ger något. Du snyltar. Gnäller. Och brallar dig i efterhand för något du inte visat.

Imself 2015-09-19 19:36

Citat:

Ursprungligen postat av Trio (Inlägg 457327)
Vad kan man göra för 2000kr?

Beställa 13 GT på krogen.... och gråta en skvätt.
Bjuda 100 personer på en korv med bröd!

Verkar inte som nån bra investering?

Imself 2015-09-19 19:38

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 457329)
Därför att du annars inte ger något. Du snyltar. Gnäller. Och brallar dig i efterhand för något du inte visat.

och? folk verkar så frustrerade, är det så i stugorna nuförtiden...

Grant 2015-09-19 19:38

Paradoxalt

Citat:

Ursprungligen postat av Imself (Inlägg 457321)
Varför inte? om du ger mig en rimlig förklaring så ska jag bertta för dig!

Jag vet ju inte så det är bättre om du förklarar.

Mvh Uffe

Milsson 2015-09-19 19:45

Den stora frågan.... Fick draken 7 rätt!!?

SO 2015-09-19 19:57

7 rätt är alltid 7 rätt, varför grinar folk som får full pott? Man kunde ju förutse att det inte skulle bli miljonutdelning. Bolaget gick plus och alla är nöjda, men mest nöjd är jag med nya atg sidan. jag börjar så smått inse att det inte alls är så usel som en del tycker. Det finns många fördelar och man lär sig efterhand. Vet att folk blir sura på mig för att jag säger något positivt om den nya sidan, men jag är säker på att många av dom också kommer att inse fördelarna med det nya. Man måste alltid gilla läget
Tack för kaffet

Imself 2015-09-19 19:57

Mackpeter, det är ju inte direkt så att jag tar mina tips från forumet! så att jag snyltar vet jag inte? Att spela som någon annan funkar inte i min bok, hur ska man då bli ensam?
Men att jag inte delger mina tankar ibland är ju inte sant!
Tycker det kan va väldigt rolig läsning som oftast, sitter väldigt många frustrerade "locos" och skriver allt möjligt roligt. Visst jag skriver väl med en högfärdig och arrogant ton ibland men det är bara för att det är ju så jävla roligt när ni går igång.

draken 2015-09-19 19:59

Citat:

Ursprungligen postat av Milsson (Inlägg 457335)
Den stora frågan.... Fick draken 7 rätt!!?

Har inte visat något system innan och kommer inte visa någon efterhandare så du får leva med att inte veta. Risken är ju dock ganska stor att jag fick 7 rätt idag tyvärr kanske man skall, kan tillägga.

draken 2015-09-19 20:00

Citat:

Ursprungligen postat av SO (Inlägg 457337)
7 rätt är alltid 7 rätt, varför grinar folk som får full pott? Man kunde ju förutse att det inte skulle bli miljonutdelning. Bolaget gick plus och alla är nöjda, men mest nöjd är jag med nya atg sidan. jag börjar så smått inse att det inte alls är så usel som en del tycker. Det finns många fördelar och man lär sig efterhand. Vet att folk blir sura på mig för att jag säger något positivt om den nya sidan, men jag är säker på att många av dom också kommer att inse fördelarna med det nya. Man måste alltid gilla läget
Tack för kaffet

Den är inte dålig, den är omständigare och kräver en massa bläddrande som man inte alltid orkar hålla på med.

SO 2015-09-19 20:07

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 457340)
Den är inte dålig, den är omständigare och kräver en massa bläddrande som man inte alltid orkar hålla på med.

Risken är som jag gjorde från början, att man bläddrar lite för mycket! Det finns "genvägar" har jag märkt, snart sitter alla knapptryck i ryggmärgen.