Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Snabbkommandon nya ATG.se! (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24780-snabbkommandon-nya-atg-se/)

AndyMart 2015-09-17 20:10

[QUOTE=Jajjan;456784]
Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 456781)
Tog mig cirka två dagar väl innan jag hade bra koll på sidan. Nu har jag riktigt bra koll och spenderat kanske knappa veckan här.

Är inloggad kanske en-två timmar per dag.

Sen är det här standarduttrycket, "oj vad dålig den är den nya sidan" utan någon konkret kritik överhuvudtaget.

Jag kan, jag förstår efter 2 dagar, därför är allt annat
gnäll.

Sannerligen ett toppinlägg från en briljant hjärna.

Ännu mer skitsnack såklart.

Istället för att skriva milslånga gnällinlägg här på forumet skulle jag nog utforska nya sajten om jag hade svårt att förstå den.

TOBYTYKE 2015-09-17 22:39

Jag tycker att ATG sidan känns ganska bra nu med ett par dagars användning. I början spydde jag på den. Var även betatestare men valde förra atg.
Tycker att det funkar bättre och bättre ju mer man använder den, då man lär sig nya funktioner.

Helge 2015-09-17 22:57

Jag och några till, har sagt att nya ATG.se kommer ta oss till nya världar.
Häng med.

rotagg 2015-09-17 22:58

Någon som har koll på hur omsättningen utvecklats sedan classic och riktiga atg togs bort? Tänkte gå in och kika själv men kom på att då måste jag ju in på nya atg. Varit inne där två gånger sedan den togs i bruk, varav ena gången var för att tömma kontot, vilket i och för sig gick hyfsat smidigt... Har gått från en av de mest pålästa och mest travintresserade personerna i landet, till att aldrig mer vilja spela på trav. Det är vad Skarplöth gjort... Letar andra intressen nu när atg inte vill att jag omsätter pengar hos dem...

Edit: Jag lovar att komma tillbaka om man kan se tvillingodds, livestreamen, startlista med klickbara hästar, vinnarodds, barfotainfo och smidigt kunna lämna in ett spel. Allt på samma gång. Det gick på förra sidan och funkade hur bra som helst. På denna måste man göra alla saker separat...

AndyMart 2015-09-17 23:04

Citat:

Ursprungligen postat av rotagg (Inlägg 456867)
Någon som har koll på hur omsättningen utvecklats sedan classic och riktiga atg togs bort? Tänkte gå in och kika själv men kom på att då måste jag ju in på nya atg. Varit inne där två gånger sedan den togs i bruk, varav ena gången var för att tömma kontot, vilket i och för sig gick hyfsat smidigt... Har gått från en av de mest pålästa och mest travintresserade personerna i landet, till att aldrig mer vilja spela på trav. Det är vad Skarplöth gjort... Letar andra intressen nu när atg inte vill att jag omsätter pengar hos dem...

7,5 millar idag på V64.

Paribet avstängda så de spelade inte.

En liten svacka kan man notera i övrigt men det var såklart inget oväntat när man förändrar sidan, tar en viss tid innan folk vänjer sig och känner sig trygga med sajten.

rotagg 2015-09-17 23:07

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 456869)
7,5 millar idag på V64.

Paribet avstängda så de spelade inte.

En liten svacka kan man notera i övrigt men det var såklart inget oväntat när man förändrar sidan, tar en viss tid innan folk vänjer sig och känner sig trygga med sajten.

Ok, ja det krävs stora förbättringar innan jag kommer tillbaka, det är ett som är säkert. Vet flera till som är av exakt samma åsikt...

AndyMart 2015-09-17 23:24

Citat:

Ursprungligen postat av rotagg (Inlägg 456870)
Ok, ja det krävs stora förbättringar innan jag kommer tillbaka, det är ett som är säkert. Vet flera till som är av exakt samma åsikt...

Jo, ja, sajten kommer att utvecklats mycket, det är ett som är säkert. En del förbättringar varje söndag.

Sen kan jag verkligen inte förstå denna bojkott. Jag menar, loppen finns där att titta på fortfarande och det är väl inget tvång att ni måste spela?

AndyMart 2015-09-17 23:27

Citat:

Ursprungligen postat av rotagg (Inlägg 456867)

Edit: Jag lovar att komma tillbaka om man kan se tvillingodds, livestreamen, startlista med klickbara hästar, vinnarodds, barfotainfo och smidigt kunna lämna in ett spel. Allt på samma gång. Det gick på förra sidan och funkade hur bra som helst. På denna måste man göra alla saker separat...

Varsågod. Där har du allt på samma sida, förutom klickbara hästar.

Scrolla upp lite så har du livestreamen, scrolla ner lite så har du alla tvilling-odds. Allt på samma sida.

http://www.bilddump.se/bilder/201509...249.23.100.png

robust 2015-09-17 23:33

Citat:

Ursprungligen postat av rotagg (Inlägg 456870)

Så du menar att du och flera till är så korkade, att ni inte kan lära er något nytt? Fast nytt och nytt är det ju såklart inte. Tog en minut, så var jag redan vän med nya ATG.se. Allt är mycket bättre än innan. ALLT!

rotagg 2015-09-18 00:30

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 456873)
Varsågod. Där har du allt på samma sida, förutom klickbara hästar.

Scrolla upp lite så har du livestreamen, scrolla ner lite så har du alla tvilling-odds. Allt på samma sida.

Scrolla ner och scrolla upp. Perfekt. Innan kunde jag titta på allt samtidigt... Helt värdelöst... Antar att det bara är speltorskar som måste lira som accepterar allt som atg hittar på...

AndyMart 2015-09-18 07:52

Citat:

Ursprungligen postat av rotagg (Inlägg 456879)
Scrolla ner och scrolla upp. Perfekt. Innan kunde jag titta på allt samtidigt... Helt värdelöst... Antar att det bara är speltorskar som måste lira som accepterar allt som atg hittar på...

Ja jävlar va svårt det är att scrolla. Kräver ju sjukt mycket av dig som person.

Så onödigt, bara gå in på sidan och bli vän med den, sluta tro att den är så dålig.

AndyMart 2015-09-18 14:12

Citat:

Ursprungligen postat av rotagg (Inlägg 456879)

Såhär då kompis.

Nu måste du ge dig.

Här har exakt allt du ville ha, på samma gång.

Madman 2015-09-18 15:33

bättre förr?

Citat:

Ursprungligen postat av robust (Inlägg 456152)
Vilka bakåtsträvare det finns här på Sharps. Nya ATG är ju så mycket bättre än allt innan. Lär er sidan först och gnäll sen om ni kan eller torkar ni arslet fortfarande med tidningspapper?

Du som inte tycker det var bättre förr...varför har du en gammal bild som avatar? :evilgrin39:

glennoskar 2015-09-18 17:09

Vart ser jag vad respektive häst skulle ge på V65 om den vunnit sista på nya atg ?