![]() |
Citat:
|
Fan vilken jävla bögsida. Kommer få köpa en ny dator varje Söndag.Arghh.För dåligt och krångligt för en öldrickande medelsvensson. Som en torr fitta. Ingen fuktkyss på stolen här inte. Blir förbannad. Det här skitet har ju inte jag ork och nerver för att hålla på med.(angående nya AtG)
|
Fy farao vad svårt nya sidan är, jag fattar inget alls... :idiot:
Gaaahh... Har verkligen försökte, men ger upp.. Varför har dom tagit bort att man kan ha stor bild och samtidigt pricka i V/P och tvillingspel på sidan.. så man ser provstaterna? Eller är det jag som bara inte kan? :rant: |
Det är väl som det va att byta från Nokias och Erikssons knapptelefoner till Smartphones.
Vi såg ju hur det gick. |
Citat:
|
Såklart. Kommer alltid tycka att en knapptelefon är bättre. Nu används telefoner till allt annat än vad det tänkt till från början. Finns inte ens fikapauser med umgänge och kortspel på rasterna. Nu sitter alla tysta inne i sin egen lilla låssasvärld och skrållar på sina cptillbehör och fattar ingenting om vad som händer utanför. Lika uselt som det här skitet.
|
Citat:
|
Hur lägger jag in ett spel?Blir ju insatsen x 0x2
|
Citat:
|
Citat:
|
Blev så sur så att jag glömde spela t o m. dagens roligaste klara. Bourne Identity.. Tacka sedan. Minst plats i dag.
|