| ExtremtRik |
2015-09-25 12:12 |
Citat:
Ursprungligen postat av boozty
(Inlägg 457842)
Sidan är rätt ok, eller användbar om man roterar skärmen så man har den på högkant, men annars är den inte ok enligt min åsikt.
|
Du ska ha stort tack att du tog upp det med högkanten, verkligt bra även på andra sidor med några undantag.
Citat:
Ursprungligen postat av Migge
(Inlägg 457840)
bet365 är inte den lättaste sidan att förstå sig på som ny kund!
Att försöka hitta rätt bland deras odds i sportsektionen kan ju göra att man direkt ger upp sina karriär inom spelbranschen! :thumbdown:
|
Gillar allmänt inte Flash. Flash blir mer och mer krävande i datorkraft för varje uppdatering. Åtminstone en pluspoäng för ATGs "nya sida", men varför i hela friden kör de en Flashplayer för streamen, eller är det något jag kan konfigurera i webläsaren?
Annars ser jag inte relevansen av jämförelsen, Bet365 har ett makalöst stort utdbud och det är väl snarast det som gör deras site en smula oöverskådlig?
Men tack o lov ATG lämnade Flash.
Annars håller jag på danskarna, köpte de inte gamla beprövade classic-lösningen av ATG? Danskar är rätt smarta.
Det enda jag saknade på makalösa classic var barfotainfon.
Sidan för varje hästs karriär och stam etc var perfekt och någorlunda lättåtkomlig, ett klick bort, ett tillbaka.
Dessutom anpassad för lite större skärm vilket passar mig framför datorn där jag i regel är om jag ska spela.
|