Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64 Åby JACKPOT (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24805-v64-aby-jackpot/)

Speedyearl 2015-09-17 20:41

3 av 4 från bakspår på Åby med stretchen...hmm

Khiarshoor 2015-09-17 20:42

HAHAHAHAHAHAHAHAH gråter ... Skrattar åt mig själv, rök där grabbar! Sitter med två lappar.. Men markulerade den och skrev om för att minska kostnaden.

Båda är identiska fram till avdelning 6, TRODDE jag... Bara att i sista plockade jag bort häst 1 och 6. Kvar blev häst nr 8. Inga konstigheter.

Minskade systemstorleken och kostnaden markant.

Men i avd 4 har jag skrivit fel. På den markulerade bången har jag 2 5 7 15.

Precis de hästarna jag skall ha! Men på den andra bången jag skrev om i sista sekund har jag streckat 2 5 7 12 ..... Skrev fel....

:cry::claps:

Imself 2015-09-17 20:42

Lirar en slant på DD med golden sånna, fin i provlopp. bra insats inför vila. Vilan är för hästen inte riktigt hänger med på snabba sommarbanor.

AndyMart 2015-09-17 20:45

När Goop är i flytet tar han gärna rubbet.

Khiarshoor 2015-09-17 20:46

http://www.ladda-upp.se/bilder/ylfwywgoudoem/

Där har ni bilden. Sitter helt bedrövad... fyfan va illa

Khiarshoor 2015-09-17 20:48

Varför mackade jag ens den första bången? Har redan torskat så mkt... lite till hade inte gjort ngn skillnad

Speedyearl 2015-09-17 20:49

Citat:

Ursprungligen postat av Khiarshoor (Inlägg 456812)

Jobbigt!

Själv sprack jag i 3:e på 7 (SJU) hästar...missat 12:an helt...suck....

Har 2x5 kvar...så jävla klantigt!:whoco5:

Manprinsen 2015-09-17 20:49

Citat:

Lider med dig, alltid surt att åka i ett garderingslopp. :sad:

Matte70 2015-09-17 20:49

dd snack nu!!

Helge 2015-09-17 20:50

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 456712)
Veijo rycker skorna direkt ffg på Othello Face i debuten för honom, samt jänkarvagn.
Det brukar innebära vinst med Veijos skoryck. Felfri blir det åka av.
Tyvärr kuskändring på alla hans, hans mor sjuk så åkt till Finland. *håller tummarna för mammsi*

Grattis Veijo ♥

Khiarshoor 2015-09-17 20:51

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 456815)
Lider med dig, alltid surt att åka i ett garderingslopp. :sad:

Speciellt när man skriver fel.... VAFAN GÖR JAG?!

Hur fan kan jag skriva fel, på nummer 12 och 15... Ta en titt på bilderna så förstår du vad jag menar...

De hela poängen var att bara ta bort 1 och 6 i sista för att minska kostnaden, borde bara kört den för 900...

Vafan gör jag, palla om den sitter nu. Så spricker man på ett sånt slarvfel, de får ju inte hända

Manprinsen 2015-09-17 20:51

Jag hade med Othello Face men tyvärr hade jag spikat Predator Icon....

Om_sommaren 2015-09-17 20:53

provar idiot dubbel idag. 5 mot 9

hoola 2015-09-17 20:53

Citat:

Lider med dig, verkligen!

Tror också att den makulerade bongen rymmer vinnarna i båda DD-loppen...
Jobbigt!!!

Helge 2015-09-17 20:53

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 456805)
Och vem är du??? Moral minority? I syfte att uppfostra andra, du ofelbara?
Äger du sidan?

Du är en av de mest osmakfulla på sidan. Hånar kuskar, hästar och betaltjänster varje dag när dina spel misslyckas.

Du är en av dom som får mig att spy.

Bidrar med nada men gnäller satan.

Hoppas du fortsätter här då.

Manprinsen 2015-09-17 20:54

Citat:

Ursprungligen postat av Khiarshoor (Inlägg 456818)
Speciellt när man skriver fel.... VAFAN GÖR JAG?!

Hur fan kan jag skriva fel, på nummer 12 och 15... Ta en titt på bilderna så förstår du vad jag menar...

De hela poängen var att bara ta bort 1 och 6 i sista för att minska kostnaden, borde bara kört den för 900...

Vafan gör jag, palla om den sitter nu. Så spricker man på ett sånt slarvfel, de får ju inte hända

Har faktiskt råkat ut för det där själv när jag har tippat på plats i butik. Så jävla lätt att plita strecket på fel ställe, därför har jag bestämt mig för att endast lira via mobil eller dator efter det. Tycker man har bättre koll då.

Du får hoppas att spiken i sista bränner så du slipper gräma dig. :sad:

Manprinsen 2015-09-17 21:03

Med facit i hand skulle man givetvis ha spikat Goop x 2 istället för att blanda in Sjunnesson i leken. Han är så äckligt säker när han är i flytet...

Robban 2015-09-17 21:04

jag kan se vinnaren men hur ser man vilka som hamnade på övriga placeringar?

hanscrispi 2015-09-17 21:13

Citat:

Ursprungligen postat av Robban (Inlägg 456825)
jag kan se vinnaren men hur ser man vilka som hamnade på övriga placeringar?

Jag brukar trycka på vinnare-plats.

TOBYTYKE 2015-09-17 21:13

Varför är Flemming så betrodd nu från spår 8 vad har jag missat. Den har jag ju inte ?

Khiarshoor 2015-09-17 21:17

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 456823)
Har faktiskt råkat ut för det där själv när jag har tippat på plats i butik. Så jävla lätt att plita strecket på fel ställe, därför har jag bestämt mig för att endast lira via mobil eller dator efter det. Tycker man har bättre koll då.

Du får hoppas att spiken i sista bränner så du slipper gräma dig. :sad:

Ja.... helt bedrövad. Har förlorat väldigt mkt senaste två veckorna. Har sjukt oflyt.. Och sedan gör man denna tabben!! Behåller jag första bången sitter ju sexan förmodligen. Kunde säkert minst räkna in 6000-7000 som plåster på såren...

Robban 2015-09-17 21:18

Citat:

Ursprungligen postat av hanscrispi (Inlägg 456827)
Jag brukar trycka på vinnare-plats.

vafan är det frågan om detta är ju helt sjukt. Ingenting finns på en och samma sida

dado 2015-09-17 21:19

Citat:

Ursprungligen postat av Khiarshoor (Inlägg 456829)
Ja.... helt bedrövad. Har förlorat väldigt mkt senaste två veckorna. Har sjukt oflyt.. Och sedan gör man denna tabben!! Behåller jag första bången sitter ju sexan förmodligen. Kunde säkert minst räkna in 6000-7000 som plåster på såren...

synd mannen, du tar dem imor v64 romme, nya tag

Manprinsen 2015-09-17 21:21

Citat:

Ursprungligen postat av TOBYTYKE (Inlägg 456828)
Varför är Flemming så betrodd nu från spår 8 vad har jag missat. Den har jag ju inte ?

Jönsson på travnet trodde att den skulle spurta ner favoriten bara den höll sig felfri. Uppenbart en missräkning, dock fick Johnny jobba rätt hårt för att hålla den motiverad hela vägen. :)

TOBYTYKE 2015-09-17 21:23

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 456832)
Jönsson på travnet trodde att den skulle spurta ner favoriten bara den höll sig felfri. Uppenbart en missräkning, dock fick Johnny jobba rätt hårt för att hålla den motiverad hela vägen. :)

Ja. Den fick var jävligt bra. Fick ett stenhårt lopp i dödens, och var inte långt ifrån på en snabb tid.

Om_sommaren 2015-09-17 21:24

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 456832)

fin häst det där. borrar ner sig o strider verkligen till mål. O sen sulkyartisten takter i vagnen, är nåt speciellt o se honom jobba in hästarna. ögongodis:)

Robban 2015-09-17 21:26

fel

Om_sommaren 2015-09-17 21:28

jaha. neuland ska kunna 1.13.8 emligt veijo. Bara att lasta in hus, bil , båt o familj på den då ju!

LeBanner 2015-09-17 21:29

Går det inte se eventuell utdelning inför sista avdelningen längre???

Manprinsen 2015-09-17 21:30

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 456834)
fin häst det där. borrar ner sig o strider verkligen till mål. O sen sulkyartisten takter i vagnen, är nåt speciellt o se honom jobba in hästarna. ögongodis:)

Ja det såg ut som en ren viljeseger av Johnny. Hästen hade förmodligen velat lägga av redan i utgången av sista kurvan. :D

hoola 2015-09-17 21:38

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 456822)
Du är en av de mest osmakfulla på sidan. Hånar kuskar, hästar och betaltjänster varje dag när dina spel misslyckas.

Du är en av dom som får mig att spy.

Bidrar med nada men gnäller satan.

Hoppas du fortsätter här då.

Du får tycka vafan du vill - det gör jag också.Du är inte här för att uppfostra mig men uppenbarligen för att göra reklam för betaltjänsterna.Får du betalt av dem?I vilka spel jag vinner eller förlorar kan du bara se på de bongar jag har publicerat - i övrigt har du ingen aning.
Ibland har du fotograferat och visat dina bongar i efterhand men mig har du kallat efterhandarkungen.Två saker har du definitivt lyckats med: att kasta sten i ett glashus och skaffat ett flertal rövslickare av nån anledning.Att jag inte är en av dem har du nu blivit varse!

Om_sommaren 2015-09-17 21:40

neuland bör ha varit rejält sjuk. tveksamt om det blir nåt tyskland nu

Helge 2015-09-17 21:42

kika på detta ♥

https://www.youtube.com/watch?v=g6Nc...ature=youtu.be

Helge 2015-09-17 21:48

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 456842)
Du får tycka vafan du vill - det gör jag också.Du är inte här för att uppfostra mig men uppenbarligen för att göra reklam för betaltjänsterna.Får du betalt av dem?I vilka spel jag vinner eller förlorar kan du bara se på de bongar jag har publicerat - i övrigt har du ingen aning.
Ibland har du fotograferat och visat dina bongar i efterhand men mig har du kallat efterhandarkungen.Två saker har du definitivt lyckats med: att kasta sten i ett glashus och skaffat ett flertal rövslickare av nån anledning.Att jag inte är en av dem har du nu blivit varse!

Nej du. Jag postar inga bongar, kunde gjort.

Mer äcklig människa än dig att spela i efterhand har jag aldrig sett.

Ta det som ett betyg.

Helge 2015-09-17 21:50

Veijo hoppas din mamma klarar sig ♥

Helge 2015-09-17 21:52

hoola är en av anledningarna jag inte postar nåt, det fattar alla.

Imself 2015-09-17 21:54

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 456842)

Rövslickare? Helge är väldigt initierad och har korrekta källor! När hon skriver ska man ta till sig annars är man bara pantad.Helge är en av få man kan lyssna på härinne(iallafall som skriver). Och om man klankar ner på Betalsajterna som ges gratis då är man fan dummare än dum!

hoola 2015-09-17 21:59

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 456846)
Nej du. Jag postar inga bongar, kunde gjort.

Mer äcklig människa än dig att spela i efterhand har jag aldrig sett.

Ta det som ett betyg.

Bara dina rövslickarfans kan tro på det du säger utan några som helst bevis.Hela historiken finns här på Sharps - hitta EN V75,V86,V65 eller en V64-bong som jag visat i efterhand.Du kommer inte att lyckas - det finns inga.Bara tvillingar som jag spelat i sista minuten - om det har jag skrivit tidigare.Du kör med lögner och svärtar ner mig för att jag inte gillar det du propagerar här för - betaltjänsterna.
Och epitetet "äcklig" som du använder om mig säger mer om dig själv.

AndyMart 2015-09-17 22:01

Citat:

Ursprungligen postat av LeBanner (Inlägg 456837)
Går det inte se eventuell utdelning inför sista avdelningen längre???

Jo, finns innan sista avdelningen.

http://www.bilddump.se/bilder/201509...249.23.100.png

hoola 2015-09-17 22:02

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 456849)
hoola är en av anledningarna jag inte postar nåt, det fattar alla.

Då kom det en lögn till...