![]() |
3 av 4 från bakspår på Åby med stretchen...hmm
|
HAHAHAHAHAHAHAHAH gråter ... Skrattar åt mig själv, rök där grabbar! Sitter med två lappar.. Men markulerade den och skrev om för att minska kostnaden.
Båda är identiska fram till avdelning 6, TRODDE jag... Bara att i sista plockade jag bort häst 1 och 6. Kvar blev häst nr 8. Inga konstigheter. Minskade systemstorleken och kostnaden markant. Men i avd 4 har jag skrivit fel. På den markulerade bången har jag 2 5 7 15. Precis de hästarna jag skall ha! Men på den andra bången jag skrev om i sista sekund har jag streckat 2 5 7 12 ..... Skrev fel.... :cry::claps: |
Lirar en slant på DD med golden sånna, fin i provlopp. bra insats inför vila. Vilan är för hästen inte riktigt hänger med på snabba sommarbanor.
|
När Goop är i flytet tar han gärna rubbet.
|
http://www.ladda-upp.se/bilder/ylfwywgoudoem/
Där har ni bilden. Sitter helt bedrövad... fyfan va illa |
Varför mackade jag ens den första bången? Har redan torskat så mkt... lite till hade inte gjort ngn skillnad
|
Citat:
Själv sprack jag i 3:e på 7 (SJU) hästar...missat 12:an helt...suck.... Har 2x5 kvar...så jävla klantigt!:whoco5: |
Citat:
|
dd snack nu!!
|
Citat:
|
Citat:
Hur fan kan jag skriva fel, på nummer 12 och 15... Ta en titt på bilderna så förstår du vad jag menar... De hela poängen var att bara ta bort 1 och 6 i sista för att minska kostnaden, borde bara kört den för 900... Vafan gör jag, palla om den sitter nu. Så spricker man på ett sånt slarvfel, de får ju inte hända |
Jag hade med Othello Face men tyvärr hade jag spikat Predator Icon....
|
provar idiot dubbel idag. 5 mot 9
|
Citat:
Tror också att den makulerade bongen rymmer vinnarna i båda DD-loppen... Jobbigt!!! |
Citat:
Du är en av dom som får mig att spy. Bidrar med nada men gnäller satan. Hoppas du fortsätter här då. |
Citat:
Du får hoppas att spiken i sista bränner så du slipper gräma dig. :sad: |
Med facit i hand skulle man givetvis ha spikat Goop x 2 istället för att blanda in Sjunnesson i leken. Han är så äckligt säker när han är i flytet...
|
jag kan se vinnaren men hur ser man vilka som hamnade på övriga placeringar?
|
Citat:
|
Varför är Flemming så betrodd nu från spår 8 vad har jag missat. Den har jag ju inte ?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
fel
|
jaha. neuland ska kunna 1.13.8 emligt veijo. Bara att lasta in hus, bil , båt o familj på den då ju!
|
Går det inte se eventuell utdelning inför sista avdelningen längre???
|
Citat:
|
Citat:
Ibland har du fotograferat och visat dina bongar i efterhand men mig har du kallat efterhandarkungen.Två saker har du definitivt lyckats med: att kasta sten i ett glashus och skaffat ett flertal rövslickare av nån anledning.Att jag inte är en av dem har du nu blivit varse! |
neuland bör ha varit rejält sjuk. tveksamt om det blir nåt tyskland nu
|
|
Citat:
Mer äcklig människa än dig att spela i efterhand har jag aldrig sett. Ta det som ett betyg. |
Veijo hoppas din mamma klarar sig ♥
|
hoola är en av anledningarna jag inte postar nåt, det fattar alla.
|
Citat:
|
Citat:
Och epitetet "äcklig" som du använder om mig säger mer om dig själv. |
Citat:
http://www.bilddump.se/bilder/201509...249.23.100.png |
Citat:
|