Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64 Åby JACKPOT (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24805-v64-aby-jackpot/)

Khiarshoor 2015-09-17 21:17

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 456823)
Har faktiskt råkat ut för det där själv när jag har tippat på plats i butik. Så jävla lätt att plita strecket på fel ställe, därför har jag bestämt mig för att endast lira via mobil eller dator efter det. Tycker man har bättre koll då.

Du får hoppas att spiken i sista bränner så du slipper gräma dig. :sad:

Ja.... helt bedrövad. Har förlorat väldigt mkt senaste två veckorna. Har sjukt oflyt.. Och sedan gör man denna tabben!! Behåller jag första bången sitter ju sexan förmodligen. Kunde säkert minst räkna in 6000-7000 som plåster på såren...

Robban 2015-09-17 21:18

Citat:

Ursprungligen postat av hanscrispi (Inlägg 456827)
Jag brukar trycka på vinnare-plats.

vafan är det frågan om detta är ju helt sjukt. Ingenting finns på en och samma sida

dado 2015-09-17 21:19

Citat:

Ursprungligen postat av Khiarshoor (Inlägg 456829)
Ja.... helt bedrövad. Har förlorat väldigt mkt senaste två veckorna. Har sjukt oflyt.. Och sedan gör man denna tabben!! Behåller jag första bången sitter ju sexan förmodligen. Kunde säkert minst räkna in 6000-7000 som plåster på såren...

synd mannen, du tar dem imor v64 romme, nya tag

Manprinsen 2015-09-17 21:21

Citat:

Ursprungligen postat av TOBYTYKE (Inlägg 456828)
Varför är Flemming så betrodd nu från spår 8 vad har jag missat. Den har jag ju inte ?

Jönsson på travnet trodde att den skulle spurta ner favoriten bara den höll sig felfri. Uppenbart en missräkning, dock fick Johnny jobba rätt hårt för att hålla den motiverad hela vägen. :)

TOBYTYKE 2015-09-17 21:23

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 456832)
Jönsson på travnet trodde att den skulle spurta ner favoriten bara den höll sig felfri. Uppenbart en missräkning, dock fick Johnny jobba rätt hårt för att hålla den motiverad hela vägen. :)

Ja. Den fick var jävligt bra. Fick ett stenhårt lopp i dödens, och var inte långt ifrån på en snabb tid.

Om_sommaren 2015-09-17 21:24

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 456832)

fin häst det där. borrar ner sig o strider verkligen till mål. O sen sulkyartisten takter i vagnen, är nåt speciellt o se honom jobba in hästarna. ögongodis:)

Robban 2015-09-17 21:26

fel

Om_sommaren 2015-09-17 21:28

jaha. neuland ska kunna 1.13.8 emligt veijo. Bara att lasta in hus, bil , båt o familj på den då ju!

LeBanner 2015-09-17 21:29

Går det inte se eventuell utdelning inför sista avdelningen längre???

Manprinsen 2015-09-17 21:30

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 456834)
fin häst det där. borrar ner sig o strider verkligen till mål. O sen sulkyartisten takter i vagnen, är nåt speciellt o se honom jobba in hästarna. ögongodis:)

Ja det såg ut som en ren viljeseger av Johnny. Hästen hade förmodligen velat lägga av redan i utgången av sista kurvan. :D

hoola 2015-09-17 21:38

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 456822)
Du är en av de mest osmakfulla på sidan. Hånar kuskar, hästar och betaltjänster varje dag när dina spel misslyckas.

Du är en av dom som får mig att spy.

Bidrar med nada men gnäller satan.

Hoppas du fortsätter här då.

Du får tycka vafan du vill - det gör jag också.Du är inte här för att uppfostra mig men uppenbarligen för att göra reklam för betaltjänsterna.Får du betalt av dem?I vilka spel jag vinner eller förlorar kan du bara se på de bongar jag har publicerat - i övrigt har du ingen aning.
Ibland har du fotograferat och visat dina bongar i efterhand men mig har du kallat efterhandarkungen.Två saker har du definitivt lyckats med: att kasta sten i ett glashus och skaffat ett flertal rövslickare av nån anledning.Att jag inte är en av dem har du nu blivit varse!

Om_sommaren 2015-09-17 21:40

neuland bör ha varit rejält sjuk. tveksamt om det blir nåt tyskland nu

Helge 2015-09-17 21:42

kika på detta ♥

https://www.youtube.com/watch?v=g6Nc...ature=youtu.be

Helge 2015-09-17 21:48

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 456842)
Du får tycka vafan du vill - det gör jag också.Du är inte här för att uppfostra mig men uppenbarligen för att göra reklam för betaltjänsterna.Får du betalt av dem?I vilka spel jag vinner eller förlorar kan du bara se på de bongar jag har publicerat - i övrigt har du ingen aning.
Ibland har du fotograferat och visat dina bongar i efterhand men mig har du kallat efterhandarkungen.Två saker har du definitivt lyckats med: att kasta sten i ett glashus och skaffat ett flertal rövslickare av nån anledning.Att jag inte är en av dem har du nu blivit varse!

Nej du. Jag postar inga bongar, kunde gjort.

Mer äcklig människa än dig att spela i efterhand har jag aldrig sett.

Ta det som ett betyg.

Helge 2015-09-17 21:50

Veijo hoppas din mamma klarar sig ♥