![]() |
Dags att Reijo börjar dra in vinsterna nu. 7 Danne Edel till strax över 10 ggr pengarna, är värt ett par hundra.
|
Pihlström snackar alltid enormt gott om sina men detta, det "bästa" jag sett so far ;)
Fast jag gillar hans tugg och vältränat har han, en färgklick. http://piclair.com/data/1dfiu.jpg |
Citat:
5k blev det på!:D |
rak dd 2-9 stenklar :drunk:
|
Citat:
:thumbup::clap: |
Citat:
|
Jorma sitter och sover...hahaha
|
Bedrövligt av Jorma att sitta och sova...som vanligt visar Goop att han är taktiskt överlägsen alla andra.
|
Ffg jänkarvagn på den vinnaren. Nurmos köpt in två egna, så dessa vinster haglar in med dom.
|
Spelvärde är riktigt bra idag. Dom hade både Eagle Shot och Only One Winner bland A-hästarna.
|
Hur i helvete kan Malmö spela 0-0 mot Halmstad? Som vanligt ska skåningar göra en besviken. Trodde det var stenklar spik på Malmö.
|
Citat:
Så jävla synd att inte Eagle shot hann fram! |
dd 6-2:)
|
Citat:
Men va gör jag? följer stryket, tror att jag har 13 rätt... Vilket jag har också, fram tills 90+ då två matcher trillar åt fel håll.. Hade Norwich samt X i Brendford ... KLART SOM FAN ATT DE GÅR ÅT FEL HÅLL I SISTA SEKUND... JÄVLA STRYK ... Hästarna skall vi inte ens prata om hahaha ... :gun_bandana::gun_bandana::drunk: |
Draken...........
har du lugnat ned dig och hittat tillbaka? :cheers: |