![]() |
marcus schön hävdar att hon är sylvass från start, men säger även att dom siktar på 2-3e plats
Citat:
|
Björn tror att han kan svara Eketorpet sida vid sida. Fan så knepigt det här är... Johan Untersteiner är ingen jag gärna håller i handen mot Goop. Känns som det hade varit fördel om Peter kört istället.
|
V74:4
Bergharn tror att 6 Digital Archive ska kunna spetsa bakom bilen, med hjälp av barfotabalansen. Det skulle ju vara ett spännande scenario. Det är ju en rejäl häst...felskodd senast och 4% idag. Dagens bedövare: V75:6 11 Allaballakaitoz (2%) - höll bra på valla, visade då att han i nuvarande regi t o m kan gå i dödens. V75:3 8 Arazi Boko (3%) - absolut toppform, varför inte en perfekt löpning i draget? Lycka till! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Däremot kan ju Air Frame få bra position från femte (bästa) spåret och vinna med en stark spurt.
|
Har ni råd glöm inte bort Tiptoe.
|
Citat:
Och skillnaden mellan Stoelit och Guld är enorm, det har vi sett SÅ många gånger. Alltid lika roligt när det kommer bra ston från stoeliten (och vinster) typ Your Highness eller Maven. Livrem och hängslen avd 1 1-3-4-5-6-7-9 |
Jag spikar Space Photo och Balero Mearas - två hästar som jag hoppas leder runt om.
|
Om det blir jänkarvagn på Youana så överväger jag spik. Hoppas dom informerar i god tid.
Coldtown och Dominator får nog bli dom två andra. |
funkar atg tillsammans för er? har inte funkat för mig sista timman
|
Citat:
|
Citat:
|