![]() |
Man ser att många tittar på Björnkollen. Säger Björn att hästen inte är superklar så garderar många. Jag tyckte Readly Express var hur bra som helst i kvalet. Tror att den göra motstånd men endast 40% på MR JP kommer aldrig att hända igen.
|
Eftersom jag fick så bra (!) utdelning igår så tillåter jag mig att göra ett litet favoritbetonat system idag.
V75 Inlämnat: 2015-09-27, 14:12 Solvalla Söndag 2015-09-27 Start: 14:30 Kostnad: 756,00 kr Vadet gäller startnummer Avd Hästar 1 9 Timbal 2 1, 2, 3, 4, 6, 7, 10 3 2, 3, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13 4 3, 6 5 2, 4 6 3, 4, 5 7 1, 15 1x7x9x2x2x3x2 = 1512 rader. 1512 x 1 x 0,50 kr = 756,00 kr. Totalt: 756,00 kr. |
Time Machine har gått bra tider två senaste loppen och tillbaka på favoritdistansen nu. Kan visserligen bli lite rullig med barfota runt om, men till 7% på den kusen, på den här distansen gör den till en spik för mig.
|
Citat:
|
Tough Cookie nu, spets och slut Björn!
|
Första loppet bör ju nian vinna. Spik!
|
Hopplös jävla häst det där, totalt mosig i psyket.
|
Kom igen MAGNESIA!!!!
Fy fan vad jävla tråkigt!:cry: Unnade både Oskar och min kupong den vinsten! |
Timbal ska ju vinna ett sånt här lopp, men förra loppet mot hingstarna kanske satt i benen.
|
Jävla lallare
|
Stenhårt va? Hoppas Magnesia...
|
JAAAAAAAAAAAAA
|
Helvete, trodde allt var klart när de intervjuade Oskar J.
|
Citat:
|
Surt för Oskar men han var inte ens på tapeten för mig i sådana här sammanhang. Johnny Takter din mästerliga jävla travvirtuos! :claps:
|
Fan..sitter med 3.6.4.8.9..........valde bort 7 =liten dumstrut..Hade ju varit klockrent med en 2%:e i inledningen..
Bah.. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Haha, vilket sjukt oflyt man har för tillfället. Johnny hade aldrig varit säkrare på att han torskade. Har de visat målfotot?
|
Citat:
|
Citat:
Så sjukt oflyt att inte Oskar vann..hade rensat fint som fan! |
Citat:
|
Någon får gärna lägga ut målfotot om det går att fixa, dåligt att man inte kan fixa det i tv-sändningen.
|
Cattis ser ut som en äkta lyxhustru, men jävlar så skitig bil invändigt.
|
Härligt Erik!!! :claps:
|
|
Fin prestation av skriket i V75-2. Snyggt! Nu börjar V5, där jag spikat Sauveur och Heavy Sound.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Helt överlägsen spik!
|
Så jävla skön spik :claps:
Björn 2:a trots hopplöst läge, grym form! |
Bra Åke!
Nu var spiken inne iaf! Skräll nu tack! |
Citat:
|
Malmroth är så jävla kåt på att fälla Mister JP så det blir löjligt.
|
Kom igen nu Adrian! Här kan det komma en liten rensare.
|
Citat:
|
Citat:
|