Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Skellefteå 3/10 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24898-v75-skelleftea-3-10-a/)

hammmmmar 2015-10-03 19:31

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 459420)
En solklar efterhandare - vidrigt!:gun_bandana:

Varför kommer du jämt in efter omgångarnas slut och bitchar? Måste du avreagera dig efter att socialbidraget är bortspelat?

AndyMart 2015-10-03 19:32

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 459428)
Helvete vilken jackpot till nästa helg, hoppas det blir spelvänliga lopp då.

Ska nog kunna bli spelvänliga lopp. SM-dagen på Åby brukar iaf leverera halvöppna avdelningar.

hugotheboss 2015-10-03 19:39

Lärlings-SM ska väl kunna ge ngn skräll nästa lördag i alla fall och så ett obligatoriskt voltstart lopp i början

drakdead 2015-10-03 19:42

Är ingen travkännare,men campat på Stochampionatet i 15 år.Åker nog till ÅBY på lördag

hoola 2015-10-03 19:50

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 459426)
HAHAHAHA

Kika tillbaka i tråden så ser du att det var just Nurmos statistik som avhandlades, allt finns svart på vitt så sluta gör bort dig och be om ursäkt ist.

Det fanns en tid då jag som en av få publicerade mina system - Grant kan intyga! Och även Dado som dock efterlyste att de dök upp tidigare än strax innan första avdelningen.Under loppens gång spelade jag tvillingar som jag visade upp.Ändå blev JAG kallad efterhandarkungen trots att varenda dag dyker det upp bongar före 3.avd,4,5,6 och häromeckan inför den sjunde avdelningen och t.o.m. efteråt!!! Utan att du reagerar! Regelrätt mobbing m.a.o. krönt med epitetet "äcklig" då jag kritiserar Spelvärde.
Och idag lilla mupp. Vem faen skall be vem om ursäkt då?

hoola 2015-10-03 19:54

Citat:

Ursprungligen postat av hammmmmar (Inlägg 459432)
Varför kommer du jämt in efter omgångarnas slut och bitchar? Måste du avreagera dig efter att socialbidraget är bortspelat?

Socialbidraget är ingenting som jag aldrig varit i närheten av till skillnad från dig som uppenbarligen har den i din dagliga vokabulär och lever på.

Helge 2015-10-03 19:56

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 459436)
Det fanns en tid då jag som en av få publicerade mina system - Grant kan intyga! Och även Dado som dock efterlyste att de dök upp tidigare än strax innan första avdelningen.Under loppens gång spelade jag tvillingar som jag visade upp.Ändå blev JAG kallad efterhandarkungen trots att varenda dag dyker det upp bongar före 3.avd,4,5,6 och häromeckan inför den sjunde avdelningen och t.o.m. efteråt!!! Utan att du reagerar! Regelrätt mobbing m.a.o. krönt med epitetet "äcklig" då jag kritiserar Spelvärde.
Och idag lilla mupp. Vem faen skall be vem om ursäkt då?

Vad har något av det där att göra med ditt inlägg ikväll? Ingenting är svaret.

Med vänlig hälsning gamla haggan.

draken 2015-10-03 19:58

Tyst gamla hagga;). Mata inte trollen

Helge 2015-10-03 20:00

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 459440)
Tyst gamla hagga;). Mata inte trollen

hahaha

Japp ska sluta, fattar ändå nada av den nya svängen som kom men ser ut att vara en lagd rökridå för att dölja bommen i starten;)

:cheers:

hammmmmar 2015-10-03 20:02

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 459437)
Socialbidraget är ingenting som jag aldrig varit i närheten av till skillnad från dig som uppenbarligen har den i din dagliga vokabulär och lever på.

Du mår inte så bra va? Finns här om du behöver prata, sötnos<3

tomtom2 2015-10-03 20:06

Citat:

Ursprungligen postat av Ante30 (Inlägg 459409)
vad ställde hon för fråga ?

Precis när resultatet skulle kungöras i högtalarna så var hon där med ullstrumpan under näsan på Erik och började tjattra om vem han trodde hade vunnit loppet och Erik sa till henne :- "Är det inte bättre att vi lyssnar på vad de säger från banan än att jag ska spekulera om det"

Nollkollolisten 2015-10-03 20:28

Man noterar att denna sajt snart också är död.suck

hoola 2015-10-03 20:39

Citat:

Ursprungligen postat av hammmmmar (Inlägg 459442)
Du mår inte så bra va? Finns här om du behöver prata, sötnos<3

Sötnos...Många tycker det, faktiskt!
Jag återgäldar med att kalla dig modig som ändå hankar sig fram trots det du ser i spegeln varenda dag!:rant:

Emeffeff 2015-10-03 20:43

Herregud vad lågt Sharps sjunker ibland.

bjarnet 2015-10-03 20:47

dum fråga kanske men kollade antal kvarvarande system på v75 idag…hur kan andelen öka mellan 6:e och 7:e avd?
trots dött lopp måste väl andelen system sjunka eller stanna på samma antal?