Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Skellefteå 3/10 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24898-v75-skelleftea-3-10-a/)

Om_sommaren 2015-10-03 11:40

Citat:

Ursprungligen postat av Oblix (Inlägg 459205)
Är sugen på att gradera lannem silje hehe är nog jävligt dumt men det blir bra med pengar ifall den skulle galoppera

Du menar bra med pengar om den skulle torska. Galopp är inte lika med förlust för silje i det här gänget, om det inte sker på upploppet då förstås:)

Frasse77 2015-10-03 11:49

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 459200)

Tusen tack för tipset, la in bokmärken nu!!

Grant 2015-10-03 11:56

V75-omgången

V75-omgången ser som vanligt svår ut med möjligtvis en (1) stark
streckfavorit. Det blir som vanligt bra betalt för den som lyckas
få alla sju (7) rätt.

Mvh Uffe

Shooter 2015-10-03 11:58

Citat:

Ursprungligen postat av Grant (Inlägg 459216)
V75-omgången ser som vanligt svår ut med möjligtvis en (1) stark
streckfavorit. Det blir som vanligt bra betalt för den som lyckas
få alla sju (7) rätt.

Mvh Uffe

Okej! Vad har du för tips då? Hur ser systemet ut?

Grant 2015-10-03 12:06

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 459217)
Okej! Vad har du för tips då? Hur ser systemet ut?

Bäst chans tror jag att 5 LANNEM SILJE har. Sen målar jag på rejält.

64 rader sammanlagt.

Mvh Uffe

Shooter 2015-10-03 12:07

Citat:

Ursprungligen postat av Grant (Inlägg 459218)
Bäst chans tror jag att 5 LANNEM SILJE har. Sen målar jag på rejält.

64 rader sammanlagt.

Mvh Uffe

Wow! Tror jag snor den spiken. ;)

Manprinsen 2015-10-03 12:15

Jag tycker omgången ser lite lömsk ut. Lockande att köra favoritbetonad flerbong, men i ärlighetens namn är det inga tigrar som reser upp från södra Sverige. Titan Lavec är stenklar utan galopp, och Lannem Silje vinner nog även med galopp.

Elit Håleryd måste med på lappen till 3%. Aristocat Boko vinner alltid här uppe, har stått mig dyrt att utelämna den tidigare gånger. Avd 7 är en helöppen historia, Mr Vox håller inte hela vägen om han blir synad. Rutger Gigant via stretchen om Sandra får till styrningen.

tvablaa 2015-10-03 12:23

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 459220)
Jag tycker omgången ser lite lömsk ut. Lockande att köra favoritbetonad flerbong, men i ärlighetens namn är det inga tigrar som reser upp från södra Sverige. Titan Lavec är stenklar utan galopp, och Lannem Silje vinner nog även med galopp.

Elit Håleryd måste med på lappen till 3%. Aristocat Boko vinner alltid här uppe, har stått mig dyrt att utelämna den tidigare gånger. Avd 7 är en helöppen historia, Mr Vox håller inte hela vägen om han blir synad. Rutger Gigant via stretchen om Sandra får till styrningen.

Håller med om det mesta. Hörde dock att U Ohlsson sagt ngnstans att Aristocat Boko inte spelar i samma division som Narold Vox.

Grant 2015-10-03 12:25

Favoritgenomkörare

Favoritgenomkörare;

1- 6 PASTOR DEE = kuskminus - distansminus - åldersminus - spårplus.
2- 5 LANNEM SILJE = kuskminus - stominus
3- 1 COOL KEEPER = kuskminus - distansminus - spårminus
4- 13 NAROLD VOX = kuskminus - lägesminus
5- 2 TITAN LAVEC = distansminus
6- 1 SIR RATZEPUTZ = spårminus - segerminus
7- 1 MR VOX = spårminus - distansminus

Mvh Uffe

Manprinsen 2015-10-03 12:27

Citat:

Ursprungligen postat av tvablaa (Inlägg 459221)
Håller med om det mesta. Hörde dock att U Ohlsson sagt ngnstans att Aristocat Boko inte spelar i samma division som Narold Vox.

Inte i normala fall, men Aristocat Boko är en helt annan häst när han tävlar i Norrland av nån anledning. Kanske är den friska luften? :evilgrin39:

Tror man kommer rätt långt med ett tvåhästarslås på 13,14 såvida man inte tror att Norberg ska klocka hem detta.

tvablaa 2015-10-03 12:40

Jag tror Narold är stenklar om den går felfritt och hoppas nästan de behåller skorna på

Om_sommaren 2015-10-03 12:46

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 459223)
Inte i normala fall, men Aristocat Boko är en helt annan häst när han tävlar i Norrland av nån anledning. Kanske är den friska luften? :evilgrin39:

Tror man kommer rätt långt med ett tvåhästarslås på 13,14 såvida man inte tror att Norberg ska klocka hem detta.

Det kan inte va motståndet som är lite skralare i norrland? Inget kanonlopp här heller o han är given på kupongen vid gadd givetvis

Shooter 2015-10-03 12:49

Jag blir nog tvungen att sätta ett tredje singelstreck; på Cool Keeper.

AndyMart 2015-10-03 12:50

Tycker också Aristocat ska med även om Narold Vox är min förstahäst. Den gör bra prestationer gång efter gång och anledningen att han vinner en del uppe i norr är att motståndet är sämre där så de prestationerna som räcker till andra-tredje-fjärdeplatser på Solvalla och i syd blir vinster däruppe.

Dock tycker jag att det finns fler om budet. Alltid svårt att plocka in 40 meter när det är 15-hästarslopp och flera bra hästar både på första och andra volten.

Tycker Berghs hästar ska passas, varenda en. Har de en bra dag kan absolut en av de vinna. Mick Jägers t.ex, två procent bara på den och med rygglopp och lucka 500 kvar så finns definitivt chansen till segern. Stark häst.

Manprinsen 2015-10-03 12:58

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 459229)
Det kan inte va motståndet som är lite skralare i norrland? Inget kanonlopp här heller o han är given på kupongen vid gadd givetvis

Kanske är en del av förklaringen men jag tycker hästen tävlar bättre här uppe. På Boden t.ex slog han hästar som Montdore och Venkatesh som normalt är ett par nummer för bra.