![]() |
v64 BOLLNÄS jackpot
Vi kämpar vidare, ny jackpot...Bästa spik? Bästa drag?
nu kör vi :) |
Real Dream draget
|
Spikar en NG i sista, nr.7 Blended Scotch. Hoppas Per L. hittar ner i tredje, fjärde ytter och spurtar ner alla
|
Vem skall gå i bike för första gången i dd2 idag?
|
bollnäs v64
BS går med bike ffg
|
I sista vinner 9 Son Alezan. Kanon sist och ännu bättre med det loppet. 5 miljoner på kontot och möter....inget! spik.
|
Mockinbird Face intressant med Örjan
|
Avd1 idéer?
|
ska man fälla favoriten i andra eller? i så fall med vad?
|
Citat:
|
Vem spikar spelvärde?
|
Blev uppring av atg och fick något kort med gratis inträde till alla trav och galopp förutom elit loppet 2016 gällde hela året. Någon mer som fått detta?
|
Citat:
|
Citat:
|
Äger inte något häst å spelar inte så hårt tycker jag. :) inträdet gällde för två också heheh riktigt snällt av atg tycker jag
|
Citat:
Vad fan menade Bergh i intervjun om att Ulf Eriksson är uppskattad av både manliga och kvinnliga kollegor? Måste ha varit någon intern passning eller. Intressant sista sväng i första loppet, Erik hade vunnit oavsett men snygg styrning. Så enormt stor skillnad på de bästa och andra, en halvbra kusk hade behövt titta bakåt 15 gånger för att veta vad som händer bakom och köra sådär snyggt. Såg inte Erik titta sig om ordentligt en enda gång. |
Citat:
Ang Eriks styrning så håller jag med. Oerhört snyggt! Blended Scotch ser fin ut i långvagn btw! |
Känns som en till favorit omgång.
|
Citat:
|
ser ut som ny jackpot imor, vi kämpar vidare imor v64 kalmar
|