![]() |
Värde efter V75/4 = 13.715:-
|
Det var ju trist, en klaring som hoppar bort sig i ledningen. Får bli ett spel till, på DD: 2-6.
|
Jag hade space och youana samt Alfas. Där sprack sjuan. As usual hahaha
|
Har tre hästar nu och hoppas på Ariel Boko! har bara usain och vici kvar sen, lappen börjar se tunn ut :)
|
8 streckade hästar och missar 8:an
:idiot: |
Riktigt piss dåligt kört med Man Winner. Sitter och halvsover och märker inte ens favoritens galopp och ger full raka till Oskar.
|
Höll på att kissa på mig när ledaren galopperade.... Trodde 1 Man Winner var klar då men oj vad dålig den var! Skyldig vinna! 6 procent på den spiken hade smakat.....
|
Jag tror fan Söderbiff kör gunga nu!!
|
Nu sitter man helt plötsligt med spik Youana på V5an, som man ratat hela veckan. Behövde två spik och till samma procent som Vici Lane tar jag hellre Youana, speciellt med tanke på hur det har gått för Ludde idag.
|
Ludde vinner minst 1 lopp och nu är det bara 1 lopp kvar för honom, Vici Lane måste ju vinna så frågan är vilken häst man ska bomba mot den på dubbeln? 4-2?
|
Citat:
|
Trodde your highness skulle komma MYCKET tidigare...surt med favvovinst.
|
Som sagt! Idioti att gardera Youana.... GALET besviken på Man Winner/Kevin O.....
|
Spikade den.. men va hjälper de. Vill inte kalla de oflyt. Men "fel skrällar" har helt klart vunnit. Radiation blev tvåa, visserligen klar tvåa... men ändå... samma sak med dreams take time.. blev för långt fram. Båda spurtade magiskt. Men satt för pyrt till när de vankades upplopp
|
6-11
Å Ludde i sista,faen de kan ju gå:) |