Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Åby 10 Oktober (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24935-v75-aby-10-oktober/)

MikaF 2015-10-10 22:44

Citat:

Ursprungligen postat av Muhammed (Inlägg 460589)
Ni Försöker era idioter! ni kommer bara bli blåsta i Forumet! Perra kan nämna 10st media horor här .... Perra@Trav365

Sök professionell hjälp! Du kan må bättre och få ett bättre liv!

MikaF 2015-10-10 22:52

Halvsur på mig själv idag missade 7 an bara för att jag chansspikade mot Youana.... 225 kr ock 6 r. Känn som en Pyrrhusseger...men nya tag och trots allt bra nettovinst men stor skillnad på 5000 och 140000 . Var helt rätt ute med alla skrällar Ja ok nu har jag fått det ur mig......

OskarSvanberg 2015-10-10 22:55

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 460610)
Grattis igen och riktigt välförtjänt! :hattenav:

Kände du dig orolig någon gång då du fick dödens eller kändes hästen helt enkelt oslagbar idag? Vi var ett gäng som hade spikat dig och jobbade hårt på upploppet så inte en möbel stod rätt i rummet efter loppet! :D

Nja, var rätt lugnt. Körde till men såg att Stefan inte skulle släppa, gav han en tryckare när jag hade farten uppe så han skulle få lite syra.

Han går ju bra där, så det var lugnt, ångrade dock då att jag inte gick ner i andra tidigare.
Kändes inte lika taggad som på valla, men känner honom, så det var bara att väcka honom varvet kvar så visste han att det var dags för allvar.

BroderH 2015-10-10 22:55

Skjut mig! Sex rätt och spik på Space Photo...

MikaF 2015-10-10 22:57

Citat:

Ursprungligen postat av OskarSvanberg (Inlägg 460643)
Nja, var rätt lugnt. Körde till men såg att Stefan inte skulle släppa, gav han en tryckare när jag hade farten uppe så han skulle få lite syra.

Han går ju bra där, så det var lugnt, ångrade dock då att jag inte gick ner i andra tidigare.
Kändes inte lika taggad som på valla, men känner honom, så det var bara att väcka honom varvet kvar så visste han att det var dags för allvar.

Bra jobbat där, var min spik :thumbup:

Strappa71 2015-10-10 22:58

Citat:

Ursprungligen postat av OskarSvanberg (Inlägg 460635)
Vi jobbar på att få till ett licenssystem så de andra iaf får chansen att bidra. Dock oklart om nån mer än Unibet är intresserade.. Är tyvärr svårt att få staten att fatta att vi är inne på 2000-talet. Går segt.

Jag har svårt att tro att något bolag ( inte ens Unibet ) är intresserade av de villkor som staten till slut ställer upp.

Så sorglig är situationen.

OskarSvanberg 2015-10-10 22:58

Ser att jag har en hel del Sharps, vad är de bra för?

MikaF 2015-10-10 23:04

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 460644)
Skjut mig! Sex rätt och spik på Space Photo...

Skjutning är väl lite drastiskt men kanske lite pisk hehe som jag själv förtjänar efter att haft alla skrällar men missat dagens mest spelade, chansade bort den pga noll segrar på. Hemmabanan.... But life goes on och hade du 6 r nu är du inte en dålig tippare (om Inte jättesystem för typ 5000 kr) och snart sätter du den!

MikaF 2015-10-10 23:06

Citat:

Ursprungligen postat av OskarSvanberg (Inlägg 460647)

Sharps är bara en typ av uppskattning för att visa att man gillar ett inlägg

Ace 2015-10-10 23:12

Citat:

Ursprungligen postat av OskarSvanberg (Inlägg 460647)

Har jag också undrat.. Sen 2010:thumbdown:

MikaF 2015-10-10 23:17

Citat:

Ursprungligen postat av Ace (Inlägg 460650)
Har jag också undrat.. Sen 2010:thumbdown:

Hehe någon enstaka sharp får man vid varje inloggning och kanske även för varje kommentar man skriver finns säkert detaljinfo här på siten om man orkar leta. Men den goda iden är nog att man kan ge cred till andras inlägg som man gillar. Typ en nyanserad gilla knapp

Ace 2015-10-10 23:28

Citat:

Ursprungligen postat av MikaF (Inlägg 460651)
Hehe någon enstaka sharp får man vid varje inloggning och kanske även för varje kommentar man skriver finns säkert detaljinfo här på siten om man orkar leta. Men den goda iden är nog att man kan ge cred till andras inlägg som man gillar. Typ en nyanserad gilla knapp

Visst är det så, men ett tack eller ett uppskattande ord tycker jag känns bättre än en meningslös Sharppoäng;)

MikaF 2015-10-10 23:42

Citat:

Ursprungligen postat av Ace (Inlägg 460652)
Visst är det så, men ett tack eller ett uppskattande ord tycker jag känns bättre än en meningslös Sharppoäng;)

Sant men ibland drygar det ut tråden och vill man bara säga tack eller schysst så är det ju bättre att ge sharps.

Spiken64 2015-10-11 06:45

Du har många poäng där Oscar att det föder travsporten.Men det är därför Rune Andersson snart öppnar bet.bolaget på Malta så det tillfaller travsporten utan att konkurera mot atg.