![]() |
Jag lutar åt att Flex Lane kan vara en spik i kväll. Orion Tilly känns som den som värst emot, men Untersteiners form känns fortsatt tveksam.
|
Citat:
|
Alltid jobbigt att hänga med i Expressens fart på onsdagar. Man börjar bli gammal.
|
Brukar ofta inleda på v86 med fyra spikar, så chansar ikväll också..
Traveling Man Propulsion Edson Boko Nuncio Vad tror ni ? hur många rätt kommer ha efter fjärde avd?:D |
Någon som har kupongkoden ATG kvar att utnyttja på Spelvärde, så gör det idag och dela med er!
|
Tror Västerbo Fantast inleder kvällens omgång. Lycka till!
|
Tycker Gustaf Sisu verkar super intressant idag. Kanske en spik?
|
har få platser kvar till bolaget ikväll.. Förra veckan hade vi 6 rätt av 8. (nära att bli ensam)
Idag tror vi på en utdelning mellan 30 kkr och 1,5 miljoner kr och sätter kravet där. www.miljondragen.bloggo.nu |
Citat:
|
Va innne på fashion diva till en början, sen såg jag att både Vi tippa och spelvärde.se har den som spik. Själv tycker jag 1 apollon de kacy är störst hot, vad tycker ni?
Mina 2 andra spikar blir Traveling man och nuncio. |
Citat:
|
Första V86-loppet vinns ofta av en favorit, men 50 % på Traveling Man känns i värsta laget. Speciellt när en sådan häst som Kadett C.D. är med. 67 % på Propulsion, vilket är en chansning idag, är också för mycket. Bägge kan vinna, men det är lite överdrivet mycket streckning på dessa.
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag tar med Quireie på 4 hästar i 2.a. Slog ju gulddivisions hästar i vintras och nu med lopp i kroppen och brta runt om.
Dåligt läge och en storfavorit i loppet, jag vet. Men man vinner inte 10 miljoner om man spelar favoriter. |