![]() |
Uffe gjorde ett snyggt drag och tog sig före Björns häst, men det kostade tyvärr för mycket. Jaja, hade två hästar så det är okej.
|
sådär ja goop första spiken ihammrad!
|
Björn Goop Sveriges bästa kusk!!!
Ett bra exempel i detta lopp när Goop läser det dåliga travet på Ohlsons häst och blåser på och pressar honom i galopp. Tvärtom på Ohlsson som hade behövt hålla upp tempot när den väl fick spets nu galopp istället och inga pengar till hästägarna!!! |
Jag tyckte det såg ut som att Uffes häst hoppade när han drog tussarna.
|
Citat:
|
Råkade visst ta med 3an istället för 8an i lopp 3.... :no:
typiskt när det börjat riktigt bra, en spik klar och första loppet löstes på 4 hästar. |
skräll nu. malmqvist stallet uppåt. kör christoffer!
|
Citat:
|
Citat:
Fel att skriva i efterhand kanske men jag hade spikat adielsson på V5;:an men ändrade i sista stund till Goop från spår 7 i 3:e pga något de sa på liven...det kostade mig 5:an och jävligt fina pengar...haha |
Valde fel U i det loppet. Det stod mellan 2 och 6, men jag trodde tysken skulle få spets och lämna över till Takter. Nu måste bägge U-hästarna sitta som är kvar.
|
två märkliga styrningar. varför försöker inte takter överta spets efter den inledningen? vad ska christoffer ut i tredje spår innan sista kurvan när han har rygg på favoriten?
|
Jag svalde tysken med hull och hår, tur jag redan har spruckit! :)
|
Citat:
|
VA FAN!
|
En enprocentare. Lika bra det när Eriks häst slog på en gunga. Förstår inte att Erik lät Jansson överta när hästen är stänkrädd.
|
Jaha...där klev man av då!
|
Var det nån som hade med den där?! :hurt:
|
Värsta spiken, så blir den avslagen på linjen mot en 100 oddsare.
|
Citat:
men ändå: en fin styrning av Per Nilsson:claps: |
Citat:
|
12:an var ju på väg i galopp hela sista sväng så att den kom i mål ens var bra gjort.
|
Bra betalt på den två senaste. Men omöjlig att hitta
|
torbjörn tryckte väl till lite onödigt hårt på sista långsidan kan jag tycka. Denna var svårfunnen. tränarn uppåt i intervjun dock i aftonbladet
|
Finns viss risk för 8 rätts jackpot om favoriterna fortsätter att falla nu.
|
Grym skalle på Carmine Am trots förlust, var ingen billig häst men kommer bli bra.
Johnny har ingen bra dag. |
Snyggt! Peter verkar ha hittat formen. Där satt ett U i alla fall.
|
Lövgren har nog en ännu sämre dag... ;)
|
Untersteiner verkar ha hittat tillbaka. Löfgrens avslutade bra
|
Citat:
|
Citat:
Svårt att säga något om Untersteiners egentliga form då han fått 2 lopp till skänks idag. |
Citat:
|
Nu jobbar vi bort Utac!
|
Overkligt bra hon var...Otippat att Goop skulle trolla...suck.
|
Suveränt! Där satt mitt andra U. Ett trehästars och en spik kvar för sju rätt.
|
oj oj den är ju riktigt bra. trodde det var en kall favorit:)
|
Hyfsat stim han är i just nu grabben. Tyckte det var en svag favorit på förhand.
|
Citat:
sitter vi på samma för 7 rätt? 1,2,7 5 |
Om nu formen är tillbaka så borde väl Jarl vinna nu då
|
Har spikat 5 % i sista bara så ni vet ;)
|
Citat:
|