Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Snackis (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24987-v86-snackis/)

Speedyearl 2015-10-14 22:29

Citat:

Ursprungligen postat av tvablaa (Inlägg 460958)
Du får skriva vad du vill. Men forumet urvattnas om det börjar lukta efterhandskonstruktioner. Vilket jag tycker det gör.

Ja det är iofs totalt ointressant om du tycker att det verkar vara efterhandskontruktioner eller inte!

Jag la upp en bong värd 300k plus för någon vecka sen. Ska jag lägga upp V86:an för 38k förra onsdagen, V64:an igår för 44k eller dubbeln för 23k idag så du slipper fundera?!

Eller vänta...kunde inte bry mig mindre om du tror att jag hittar på.

Speedyearl 2015-10-14 22:30

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 460959)
jäkligt surt förstår jag. måste varit ett stort joker du körde eller? Men det är klart du har dragit in lite deg på sistone vad man kunnat se här.

Ja det gick på drygt 7k att lämna in!;)

Khiarshoor 2015-10-15 02:07

Sitter här helt bedrövad över vallas v5a tidigare.. Lämnade in ett system för 60kr och spricker på Haugstad ... Ständigt denna jävla kusk.. Kan inte fatta hur den raden ger 180k.

Men then again, hur ofta vinner den jäveln i v5-3 .. Så jävla stört hur han hinner dit, och jag fortsätter att förlora på Haugstad. Kenneth jag hatar dig rent ut sagt, kommer alltid snett på dig! Även de få ynka loppen du lyckas vinna!!:cry:

För övrigt var travtjänsten snuskigt nära idag. De har hittat en liten formtopp nu!

AndyMart 2015-10-15 09:19

Citat:

Ursprungligen postat av Khiarshoor (Inlägg 460962)
Sitter här helt bedrövad över vallas v5a tidigare.. Lämnade in ett system för 60kr och spricker på Haugstad ... Ständigt denna jävla kusk.. Kan inte fatta hur den raden ger 180k.

Men then again, hur ofta vinner den jäveln i v5-3 .. Så jävla stört hur han hinner dit, och jag fortsätter att förlora på Haugstad. Kenneth jag hatar dig rent ut sagt, kommer alltid snett på dig! Även de få ynka loppen du lyckas vinna!!:cry:

För övrigt var travtjänsten snuskigt nära idag. De har hittat en liten formtopp nu!

Haugstad vann inte ens.

sigh 2015-10-15 10:55

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 460968)
Haugstad vann inte ens.

Tror han menar att han spelat på Haugstad och är less på att baggen aldrig vinner

Khiarshoor 2015-10-15 14:52

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 460968)
Haugstad vann inte ens.

Inte nog med att du lägger årets drygaste kommentar som avslutas med världens onödigaste punkt (online)...

KANSKE JUST VAR DET SOM VAR PROBLEMET?! Att haugstad blev målfotoslagen i v5-3.... Hade säkert gett minst 60k med honom din tönt..

Strappa71 2015-10-15 15:09

Citat:

Ursprungligen postat av Khiarshoor (Inlägg 460986)
Inte nog med att du lägger årets drygaste kommentar som avslutas med världens onödigaste punkt (online)...

KANSKE JUST VAR DET SOM VAR PROBLEMET?! Att haugstad blev målfotoslagen i v5-3.... Hade säkert gett minst 60k med honom din tönt..

Det hade inte ens gett 6k med KH som vinnare i V5-3.

Utdelningen blev precis som du redan reagerat över "extrem". Men hela extremiteten ( hehe ) ligger i att det var en 288-oddsare som vann.

Det händer egentligen "aldrig". ( Förutom igår då! )

Byt ut en bottenstreckad ( Edit: T o m hela V5-omgångens minst spelade häst ) mot en 4ehandare. Då blir det ett helt normalt värde på rätt rad istället.

Förväntad utdelning om #6 hade vunnit var ca 4000kr. Att det skulle ha gett mer än 6000kr har under 5% sannolikhet. Att det skulle ha gett runt 60k är omöjligt.

sirlarsson 2015-10-15 15:14

Längesen man såg någon ägde sig själv så hårt.

Major 2015-10-15 15:34

Vi är alla vinnare förr eller senare! Detta är ett maraton lopp delux på/för ensam på V75.

AndyMart 2015-10-15 16:21

Citat:

Ursprungligen postat av Khiarshoor (Inlägg 460986)

Jaha, var väl trött imorse eller något. Beklagar sorgen isåfall, måste vara tufft att torska på hästar, de brukar man ju aldrig göra.