Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Jägersro (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/25017-v75-jaegersro/)

muumiin 2015-10-22 22:09

Någon som har en intervju där de säg som han ska köra i tätt med zinidine Bob?

AMHC 2015-10-23 00:07

Citat:

Ursprungligen postat av muumiin (Inlägg 461944)
Någon som har en intervju där de säg som han ska köra i tätt med zinidine Bob?

Tränaren säger i tisdagens upplaga av Travronden att "det lär bli ledningen och sedan får vi se om det kommer någon bra att släppa till".

muumiin 2015-10-23 09:28

Läste den! Säger egentligen ingenting...

putte64 2015-10-23 09:54

Ja, det kommer någon bra att släppa till :D

Citat:

Ursprungligen postat av AMHC (Inlägg 461950)
Tränaren säger i tisdagens upplaga av Travronden att "det lär bli ledningen och sedan får vi se om det kommer någon bra att släppa till".

Emeffeff 2015-10-23 13:28

Kanske frågetecken för distansen på Repay Merci (även om det inte känns helt fel) men ändå rejält understreckad som vanligt. Har gått fyra 10-tider på fyra Sverigestarter i år och kan bjuda på avslutningar i Delicious-stil. Känns ju som en stark häst också även den inte gått så mycket på distansen.

Men det blir nog spik Calvin Borel för mig i Müllers Memorial. Har gjort några riktigt bra lopp i Frankrike, precis som Alfas Da Vinci, som inte uppmärksammats. Som alltid är det ett frågetecken om han sköter sig men gör han det är känslan att han kan få överta ledningen relativt tidigt. Samtidigt hamnar de tuffaste konkurrenterna långt bak i fältet, Alfas Da Vinci och Repay Merci är långsamma ut och Global Money och Delicious har bakspår. Fint spelvärde på Conny!

spikpaddy 2015-10-23 13:38

Editor Boko struken.

AndyMart 2015-10-23 14:24

Jag kör ett tillsammans-system till Jägers imorn.

Hör av er i PM eller här om ni vill va med, så skickar jag länk.

10 andelar á 240 kr.

Emeffeff 2015-10-23 14:44

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 461977)
Jag kör ett tillsammans-system till Jägers imorn.

Hör av er i PM eller här om ni vill va med, så skickar jag länk.

10 andelar á 240 kr.

Har ingen tid att läsa på själv så är gärna med om du har några vettiga drag. Vad tror du på imorgon?

Grogg12 2015-10-23 14:45

Citat:

Ursprungligen postat av Emeffeff (Inlägg 461970)
Kanske frågetecken för distansen på Repay Merci (även om det inte känns helt fel) men ändå rejält understreckad som vanligt. Har gått fyra 10-tider på fyra Sverigestarter i år och kan bjuda på avslutningar i Delicious-stil. Känns ju som en stark häst också även den inte gått så mycket på distansen.

Men det blir nog spik Calvin Borel för mig i Müllers Memorial. Har gjort några riktigt bra lopp i Frankrike, precis som Alfas Da Vinci, som inte uppmärksammats. Som alltid är det ett frågetecken om han sköter sig men gör han det är känslan att han kan få överta ledningen relativt tidigt. Samtidigt hamnar de tuffaste konkurrenterna långt bak i fältet, Alfas Da Vinci och Repay Merci är långsamma ut och Global Money och Delicious har bakspår. Fint spelvärde på Conny!

aa Jag drog till med ett stort bet på Replay merci till 5.25 top3 :thumbup:

robust 2015-10-23 14:55

Blir det jackpot på femmorna och sexorna inför nästa veckans V75-VM?

AndyMart 2015-10-23 15:11

Citat:

Ursprungligen postat av Emeffeff (Inlägg 461980)
Har ingen tid att läsa på själv så är gärna med om du har några vettiga drag. Vad tror du på imorgon?

Tror att Lugauer får en fin lördag iaf.

Skickar PM så om du är sugen är det bara att hänga på.

muumiin 2015-10-23 15:24

Pratade nyss med tobbe östergren. Blir körning i ledningen som planA. Någon som har spelvärdes nycklar och ranking?

Speedyearl 2015-10-23 15:30

Citat:

Ursprungligen postat av Emeffeff (Inlägg 461970)

Tror inte han får överta ledningen om Paleo Pride kommer dit iaf. Inte utan att det kommer kosta för mkt för att kunna vinna gissar jag iaf.

muumiin 2015-10-23 15:32

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 461987)
Tror inte han får överta ledningen om Paleo Pride kommer dit iaf. Inte utan att det kommer kosta för mkt för att kunna vinna gissar jag iaf.

Rökat på?:gun_bandana::gun_bandana::cheers:

Speedyearl 2015-10-23 15:36

Citat:

Ursprungligen postat av muumiin (Inlägg 461988)
Rökat på?:gun_bandana::gun_bandana::cheers:

Hahaha....ja det verkar fanimej inte bättre!!:claps::thumbup:

Satt precis och kollade loppet med Breidabliks så det blev kortslutning i huvudet!:hurt:

Calvin har väl lite större möjligheter iaf men jag spikar inte iaf!:cheers: