![]() |
Missade att spela V75. Kanske bör testa en V5:a. Någon som har någon bra skrällidé? Ser inte ut att bli någon skräll...
|
Citat:
|
Hahahaha.... allas totalavslag vinner.
|
Spelvärde - V75-2:Spoil Me betalar vi inte en krona för!
|
Citat:
Jag tänkte också på Ågårds, men är inte motståndet lite väl tufft? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Kanske Nose Gear kan vara något nu när den ska gå barfota runt om. 3 vinster, 1 andraplats och två nollor. Kanske kan smyga med om det blir tempo? |
Litet V5-försök. Ngn gång måste väl Nuncio också trampa på en sten. Eller nåt:)
1: 3, 6 2: 6 3: 2, 4, 10 4: 3 5: 2, 4, 6, 10, 12 |
Intressant att Kolgjini är favorit i två av loppen. Kanske kan göra som "vanligt" och galoppera, och därmed öka värdet? :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Hur fan är det möjligt? :cry:
|
Citat:
|
Citat:
|
Usch alltså, stackars Nuncio som måste bli körd av Stefan Melander. Skrattretande, på riktigt att han tror han är så oslagbar så han inte ens behöver gasa. Vilket skämt, allvarligt.
|
Nu flög nog värdet upp rejält :drunk:
|
Någon som hade den här inne?
|
7000 spänn startar v5:an på :claps:
|
Jag undrar jag vad det var för skor Nuncio hade på sig... travade inte alls bra.
|
Men nu tror jag faktiskt att Adrian åtminstone bränner en av dom andra favoriterna, Buzz eller Princess. Tror inte att han avslutar dagen med 3 vinster, eller kan det gå?
|
Ja jag är helt böttad dvs sänkt. Haha lol hade aldrig haft med Owen iaf. Hade endast fått med den om jag tagit alla
|
Platsodds 2,96 på Owen Face som stod i 92 ggr på vinnarspelet...
Någon/några har lirat jävligt hårt på platsspelet, vad visste dessa om Owen Face egentligen? |
Längesen man bevittnade ett sånt här favoritfall. Känns lite chockerande faktiskt...
|
Miss Monte nudå, sen global satis
|
Citat:
|
var detta första starten han gjorde i träning kolgjini?
|
Citat:
|
Citat:
nja.. det var ju väldigt låga minsta platsodds på alla hästar i det löpet och i närheten av minsta kommer man ju med nuncio bland de tre trav när det är som bäst! man kan bara föreställa sig alla långa näsor... :clap: |
Citat:
|
Tarzan är en lurig jävel...
|
Citat:
|
Citat:
|
Sant sant. Hade det varit Klaus kern hade han vunnit lätt ;) bara hamra på med pisken , rycka skorna gasa Satana i helvitte vinna med 25 meter. Hade ju kunnat dra sönder dom i 12 fart.
Sen hans ursäkt är ju bögig så det förslår |
Nu tycker jag att Stefan Persson kan skrälla. Men jag är nöjd om Johan också klipper den :)
|
Nog för att Owen var "bra" smyga invändigt springa fort sista metrarna. Nuncio hade vunnit med vem som helst annars. Tom haugstad, han hade kunnat köra långsammare med heavy sound. Men han fräste på ändå , säker seger kallas det ;)
Melander har det för bra, för mkt pengar , för mkt hästar. Om han hade varit Lennartsson hade han gasat för livet tex. |
Citat:
|
Citat:
|
Bara jag som tror att Carbineri plockar hem sista?
|
Nu blir det jackpott, dock av helt andra skäl än jag tänkte på förhand haha
|