Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Breeder's Semi Valla 25 okt (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/25067-v75-breeders-semi-valla-25-okt/)

Chiron 2015-10-25 15:25

Men nu tror jag faktiskt att Adrian åtminstone bränner en av dom andra favoriterna, Buzz eller Princess. Tror inte att han avslutar dagen med 3 vinster, eller kan det gå?

shjuve9le 2015-10-25 15:26

Ja jag är helt böttad dvs sänkt. Haha lol hade aldrig haft med Owen iaf. Hade endast fått med den om jag tagit alla

Migge 2015-10-25 15:26

Platsodds 2,96 på Owen Face som stod i 92 ggr på vinnarspelet...

Någon/några har lirat jävligt hårt på platsspelet, vad visste dessa om Owen Face egentligen?

Manprinsen 2015-10-25 15:26

Längesen man bevittnade ett sånt här favoritfall. Känns lite chockerande faktiskt...

shjuve9le 2015-10-25 15:28

Miss Monte nudå, sen global satis

Om_sommaren 2015-10-25 15:29

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 462469)
Längesen man bevittnade ett sånt här favoritfall. Känns lite chockerande faktiskt...

Inte alls konstigt att nuncio har en sämre dag nån gång. Men att det var Owen face som skulle ta skalpen från spår elva är minst sagt förvånande:)

Om_sommaren 2015-10-25 15:30

var detta första starten han gjorde i träning kolgjini?

robfri 2015-10-25 15:32

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 462468)

Någon/några har lirat jävligt hårt på platsspelet, vad visste dessa om Owen Face egentligen?

Fast nu skojar du va? Du är väl ändå såpass insatt i travet att du vet när en megafavorit som Nuncio går in på plats blir det i övrigt oxå låga platsodds, oavsett vem som ramlar in där. Hade däremot Nuncio inte kommit på plats, då hade du fått se högt platsodds på Owen (& de andra två oxå såklart)

Kyodai 2015-10-25 15:33

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 462468)

nja.. det var ju väldigt låga minsta platsodds på alla hästar i det löpet

och i närheten av minsta kommer man ju med nuncio bland de tre

trav när det är som bäst! man kan bara föreställa sig alla långa näsor... :clap:

Chiron 2015-10-25 15:33

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 462473)
var detta första starten han gjorde i träning kolgjini?

30 sep, förra loppet...

Manprinsen 2015-10-25 15:33

Tarzan är en lurig jävel...

zabatsu 2015-10-25 15:34

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 462472)
Inte alls konstigt att nuncio har en sämre dag nån gång. Men att det var Owen face som skulle ta skalpen från spår elva är minst sagt förvånande:)

Håller med, inte alls konstigt. Travet va inte helt hundra, men det ursäktar fortfarande inte Stefans whatever i don't care, körstil. Hade han börjat gasa direkt efter kurvan så hade det inte slutat såhär. Adrian såg sin chans och tog den. Kuskförlust och inget annat. Man ser ju till och med Stefans förvåning när han ser Owen, oh shit, jag måste gasa, men det är försent. Bara för att man sitter på en av de bästa hästarna, så betyder inte det att man kan luta sig tillbaka och inte göra någonting resten av loppet :)

Migge 2015-10-25 15:35

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 462474)
Fast nu skojar du va? Du är väl ändå såpass insatt i travet att du vet när en megafavorit som Nuncio går in på plats blir det i övrigt oxå låga platsodds, oavsett vem som ramlar in där. Hade däremot Nuncio inte kommit på plats, då hade du fått se högt platsodds på Owen (& de andra två oxå såklart)

Du har helt rätt, jag fick hjärnsläpp pga att jag blev så fixerad på platsoddset vs vinnaroddset :whoco5:

shjuve9le 2015-10-25 15:37

Sant sant. Hade det varit Klaus kern hade han vunnit lätt ;) bara hamra på med pisken , rycka skorna gasa Satana i helvitte vinna med 25 meter. Hade ju kunnat dra sönder dom i 12 fart.

Sen hans ursäkt är ju bögig så det förslår

zabatsu 2015-10-25 15:37

Nu tycker jag att Stefan Persson kan skrälla. Men jag är nöjd om Johan också klipper den :)