![]() |
Ja.
Citat:
|
Haha man garderar ,då vinner favoriten, man spikar då skräller det , så jävla fel ute, hade 8 dock i förrförra
|
Synd att han inte fick vinna med Farzad Boko, gör bra lopp mest hela tiden, men Dolan Spring var ju ganska förbättrad med första bfro (inte för att han varit dålig innan).
|
Du får ändra till skor från bf, men inte tvärtom.
|
Han är förjävlig Örjan :claps:
|
Kolla jävla sopan Christoffer. Bra näst sist
|
Där sprack mina drömmar på 6 rätt. Christoffer borde ha släppt, borde veta att hans häst är sämre. Kanske hade kunnat få en finalplats
|
Citat:
|
Näe nu äre bara å köra varsitt spår, rakt fram bästa hästen vinner alltid, ingen taktik, inga grimsande smygbögar. Bara bäst häst. Införa diskning om dom kör under en viss tid. Typ under 1.13-14 vid 1k meter haha
Så less på att smygkörda vinner ;) tråkigare att kolla på men lättare å tipsa |
Kan få två femmor, kan det bli någon krona på detta
|
Citat:
Yep. Chrille trodde väl att hans häst skulle duga, men tyvärr var den blek som fan , skulle släppt som sagt |
Citat:
|
Vilken hoppas ni på i sista?
5 rätt om Buzz vinner för min del, men det blir man knappast rik på... Funderar på att slänga iväg en hundring på att Bison Spiro vinner, klart kuskplus och om den skulle kunna följa rygg på nån av de två betrodda bakspårarna så kanske kanske haha |
Hoppas Adrian inte tiltar och kör sönder Buzz i sista nu, bör vara vinst annars. Hade inte ens tänkt spela idag, så skrev bara ihop ett litet system för en hundring. Torskar väl på Adrian i sista och får fem sketna rätt istället :) så kan det va, när man tror det ska bli favoritbetonat, haha.
|
Hoppas det skräller så ingen får rätt, eftersom jag endast vill vinna , skiter i andra moahahah. Dock kul om nån här vinner ;)
|