![]() |
Citat:
|
Jahopp, där sprack jag. Spikade Ida Mollyn på allt. Björn har nog lite tur att Jakobsson stänger in Jepson så länge som han gör, får han luckan tidigare vinner nog Ida såg det ut som.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag är kvar på v64an ja.
|
Äh, testar en rak DD, men lär nog inte sitta, som vanligt... :(
1-10 (just nu, 100 ggr) Lycka till alla! |
Citat:
Är fortfarande med iaf så än finns hopp!:D |
Citat:
|
Remote Control i nästa nu så kan det bli en slant på 6:an idag!:moneybag:
|
Avd5. 5,10
Avd6. 1,5,6,8,9,10,11 |
1 4 5 7 10
Ängens Kryptonit :p |
1, 9, 10 mot 6 och 8.
|
5 mot 9,11
|
SAAAAAATAAAAN VAD BRA KICKSTART MY HEART VA!!!!
Och saaaaatan vad bra för mitt system!:p |
Nu borde väl Björn Goop få en ordentlig böter för drivning......???
|
Citat:
|
Citat:
Westholm kommer jag aldrig rätt på så det är sannolikt att han vinner..haha..därför jag spelade en dubbel med honom men nu har jag ju spruckit på den redan så då kan han vinna sista med gott samvete!:lol: |
Jaja då sitter man med spik på 8.Ponce de Leon en lallarkusk som ska prestera när det gäller faen varför gör jag så här mot mig själv:)
|
Lycka till nu som kan sätta v64an
jag torskade tyvärr. |
Helveteeeeeeeeeeeeeeeee torska 100kr igen hahaha nääää som DD e mer lagt på sidan sen jag funnit sportsbetting då det rullar in cah som det ska där istället. lycka till travisar
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Litet vinnarspel på Juvels Boy nu.
|
Citat:
|
Ska fan inte gå lottlös om Westholm vinner iaf!!:p
Vinner Jorma så får jag bita i det sura äpplet!! VINNARE Inlämnat: 2015-10-26, 21:07 Färjestad Lopp 9 Måndag 2015-10-26 Start: 21:13 Kostnad: 1 000,00 kr Vadet gäller startnummer 8 1 x 1 000,00 kr = 1 000,00 kr. Totalt: 1 000,00 kr. |
Juvels boy 4% men betalar bara 19k drygt på 6:an!!
Fanimej 3:e handare! |
Citat:
Dock tycker jag oddsen är i snålaste laget med tanke på kusk och läge. |
Mr. Sethos sitter inte den i spets?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Dessutom har han möjlighet att ta sig till spets och då ska det mycket till för att torska tror jag!
|
Satan så bra Juvels Boy gick...
|
Oojojojoj...Jorma tog nästan knäcken på mig!! Den var på väg att hoppa hela sista kurvan och hade den inte hoppat på upploppet hade man varit rökt!!
|
Citat:
|
Citat:
|
grattis till alla som vann nåt, fanns bra tips här på sharps, nya tag imor .. vi tar dem imor med lite tur
|