![]() |
V64 Halmstad måndag formulerade åsikter
I väntan på resultaten ifrån V64 Bollnäs så slår jag upp programmet till Halmsatd V64 och ser att Björn Goop reser dit med två egentränande hästar.
I första kör han 9 Rite on Win från niondespår ensam i bakledet och kan nog pricka ryggen på 3 Mr Pellegrino som är pilsnabb ut och väl i andra spår kan de kanske få överta ledningen i annat fall vinnarhålet eller sämst andra ytter. Troligen den enda position där de har chans att vinna. Åtminstone till 21 % som de är streckade nu mycket tidigt (56 kkr/V65). Chansspik :gun_bandana:! Mer godis från Goop : I avd 64-6 Startar 11 Bryssel från spår 11 . En kille efter Ready Cash som de har stora förhoppningar på. En talang utöver det vanliga ! Kan oxå vara en spik alt /chansspik nu 21 % ... Ytterligare spikförslag V64 5 nr 1 Tooca som körs av Thomas Uhrberg som väl har svart bälte i spetskörning med startsnabb häst och dessutom kortdistans 1640 meter auto. Just nu 23 % . Alltså tre förslag till spikar alt u hästar. :popcorn: Ja så var det kanske dags för ett tips som välter. V64 avd 2 just nr 2 Hallas Judex med Calle Jepson men det är ett långskott eftersom den just nu har bara 4 % av strecken. Jag vill dock inte lämna de utanför kupongen. Har Ni kommentarer så var så god :) |
Bryssel är stammad efter Ready Cash, inte lillebrorsa.
|
jackpot också. nu kör vi
|
Vilket lopp sista avdelningen är.. många mycket fina 3åringar!!
Jag tror och hoppas att Tommy Karlstedt tar årets första tränarseger i avd 5, hästen gick riktigt bra senast! Nu är det enklare emot, hamnar hon bara vettigt till så! 1 värst emot! |
Spik på Royal Prince
|
Juniata Hanover över 2140 känns inte fördelaktigt, given att gardera och det är faktiskt bud på att plocka bort henne!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
på rygg, spåret kunde varit bättre, men kusen är stenkross om Ludde lyckas med att hålla djuret i trav som senast. Galopphistoriken: brasa i 75 % av starterna syns på insatsfördelningen. |
Citat:
Men enorm kapacitet har han den herren! |
American Idol
spids og slut der...spik helt klart og kun 21 %
|
Fick inte veijos gurka när dem möttes sist? Hästarna i Avd 3. Visst annan distans... men lugna er lite.
|
Citat:
Kanske är det så att en tredje häst kan ge sig in i leken? Min skräll i loppet är nr 1 Ups Simoni som kan avsluta starkt... men frågan är vart han hamnar från start? Dock litet fält så borde ändå hamna hyfsat till ju. |
Citat:
|
Någon som har SS eller TTs spikar,lås u-hästar
|