![]() |
Satan vilken form på Furious Francis!!
|
J***a Kihlström..
|
Sparloppet avklarat. Fick bara råd med två hästar och de kom in på de två första platserna. Björn borde ha gått tidigare och inte suttit kvar i rygg på Örjan.
|
Citat:
|
7x7 för 7 rätt...får skicka tack kort till Djuse om man bara spricker i det loppet.
|
DD: 4,7,8 mot 3
Går emot hetsen på Sundberg, spikar Örjan istället. |
Vad fan gör du Johnny!?!?!?
|
Takter är ju sjuk den j-v
|
Takter förnekar sig aldrig. Brinner till lite väl ofta
|
haha, om tomten sansar sig så vinner han nog loppet.
|
Så fullkomligt värdelös styrning av Johnny. Grymt besviken, en av mina favoritkuskar annars.
|
Haha...Takter special...ojojoj...andra idiotstyrningen ikväll..
|
Hmm! Förstår inte att han laddade framåt med åttan när man visste att det skulle bli körning mellan de invändiga hästarna. Nu måste trean vinna sista för att jag ska få sju rätt.
|
Sådär smart kört av Takter.. Trodde aldrig att hon skulle stå emot 10:an
|
Vettefan om inte Peter bjussade svärdottern på segern ändå? Satt och gungade lite för syns skull :p
|
Takter kan han köra i dödens ? blir oftas så här
|
Kom igen nu OAL och rädda dagen
|
De hade rätt i att Allaballakaitoz inte alls är samma häst bakifrån.
|
Citat:
|
Å Skoglund ska ju försvara jonny som vanligt
|
Blir finfina pengar ikväll igen..som man inte kan vinna tyvärr...damn this nation.
|
Citat:
Tre vinnare och ytterligare två som platsade. Totalt 2644 kronor tillbaka vilket ger en nettovinst på 644 kr för den som spelade alla hästar. |
Citat:
|
Nu hoppas vi Adielsson med Leffe får korsa linjen först!;)
|
Härligt Kihlström! Fick i alla fall tröstpriset för sju rätt, men det var väldigt synd att inte åttan var bättre i första loppet idag.
|
Obegriplig hets på Ametrin.
|
Sju rätt blev det till slut...hade väl varit samma pengar på 8:an om Adielsson vunnit i 4:e..
Så nära men ändå så långt ifrån! |
Ingen succé idag trots lovande inledning. Men vinnarspelet på Augustus gör dagen break-even iaf.
|
Berglund på Travnet satte väl den om jag inte läser fel. Snyggt får man säga men lirar förstås för dryga 4000 med.
|
Citat:
|