![]() |
Undrar om Ludde och Adrian hade planerat detta? Alltså Owen till spets?
Annars lär Adrian vara hyfsad missnöjd på vägen hem...haha |
Skoj med 7 rätt :p
|
Älska DD hehehehe Ett spel idag och det satt i vart fall :) Tack för mig......fotboll. FORZA SIRIUS
|
Citat:
|
Utdelning7 rätt
7 913 kr Utdelning6 rätt 127 kr Utdelning5 rätt 19 kr |
Grattis alla som vann!!
Satte den på ett system jag med men hade totalt 20k i spel med V5 och DD så det blev torsk ändå!!:p |
...........
|
Otrolig travsportupplevelse att se denne 4-årige Nuncio. En häst som tjänat en halv miljon per start. Han kommer att dominera travvärlden under lång tid framåt, både i tävlings och avel. Usain Bolt på travovalen.:hattenav:Tack Tarzan för att du låter oss uppleva detta vidunder!:claps:
|
Citat:
Nu väntar vi bara på mötet mellan Bold Eagle och Nuncio. Hoppas Tarzan skippar Paris och möter honom på hemmaplan istället. |
Fina lopp idag med Ochongo och Nuncio som höjdpunkterna. Men även Readly och Princess Face var riktigt bra.
Själv var jag iskall och får ta nya tag. |
Bra full träff igår på vinnarspel och bättre betalt än v75an.
Spelbekräftelse - DD2783906120W - Mobil Tid då spelet placerades: 08/11/2015 12:04:55 Skriv ut Val Nr. Val Evenemang Evenemangsdatum V/P Villkor Odds Resultat 1 Pacific Broline Sverige - Eskilstuna - Lopp 5 (Vinnare) 08/11/2015 Ingen 14.00 Vinst 2 Treasure Kronos Sverige - Eskilstuna - Lopp 9 (Vinnare) 08/11/2015 Ingen 7.00 Vinst Flervalspel Speltyp Antal spel Insats per spel Insats Utbetalning Utdelning Dubblar 1 250,00 250,00 24.500,00 Total insats: 250,00 Total utdelning: 24.500,00 Utbetalningsvärden lyder under maximala utbetalningsgränser vilka definieras i våra regler. |