![]() |
Sitter på tåget och kan inte se loppen - vad var det som hände i första egentligen?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
POFF!
Butikens andelssystem lever dock vidare nu men där måste jag dela med mig av vinsten till 9 andra :( |
Jouni Vikman tar nu plats på min Tomtelista, ingen höjdarinsats därifrån idag.. borta på allt.. Bara Keno kvar idag..
|
Ja! In med Jodas Julia och skräll i femte nu och resten favoriter tack!
|
Citat:
|
Det var lite för mycket begärt att en av mina andra tomtar skulle hålla en häst i trav i 1600m. Fredde B alltså, iskalla lir idag,brrrr.... Får skylla sig själv när man spelar mot bättre vetande.
|
Äntligen, det var längesen det satt en sjua! Spelar ingen roll att det inte blev några stora pengar, andelsägarna blir nog nöjda nu efter fem veckor torsk på raken.
Åkes hästar i sista två, läckert! :claps: |
Sjuan satt här också, alltid lika kul :)
|
Gav helt okej för sjuan faktiskt. Många harryboy spelare som fått in den bl.a.
Synd på tramskörningen i avd2 incredible accent såg dock helgrym ut och gjorde ett kanonlopp fortfarande, ångrar inte min spik där. Fick 6 rätt själv (hade fått 6 i vilket fall som helst). Men eftersom jag inte vill sitta här i skamvrån själv med att ha fått 6 rätt så vill jag skryta om min lilla v4lapp från igår och vara med i tiotusenkronorsklubben =)) http://dl.dropbox.com/u/5799500/DSC00030.jpg +52k på 38kr i insats är väl bra? |
Den var riktigt fin, grattis. Själv fick jag tre rätt där. Hur hittade du 6an i avd.2? :)
|
Citat:
|
ah, ok. Synd att man missade den på fler hästar än du tog med :p
|