![]() |
Citat:
Jag tror order by keeper vinner i första. Ochongo är mitt toppbud i sista. Utrustningen och mentaliteten talar för sig själv, Erik vill vinna det här loppet. Det kommer sedan stå mellan wizard simoni eller panteri am. Ja el tomcat, kul skräll, anser att den är lite bortglömd. Royal Blessed anser jag också är bortglömd och skall med vid gardering. Lite smått och gott. Egentligen är man för dåligt påläst om norska hästar, så man borde låta bli. Men vi får väl se. Lycka till alla! |
Dagens försök:
1: A 12 B 4,5 2: A 10 B 1,12 C 4 3: A 9 B 3 C 1,8 4: A 5 B 2,10,12 C 1,3,4,7,8,9 5: A 3 B 2 6: A 5 7: A 8 B 4,9 C 1,5,7 Minst 4 A, Max 1 C |
Haha. Så mycket bullshittande om att punk skulle va dålig :)
|
Norsk lotto
Tripolini var bra men det går fan inte att vinna från spår 12 på 1600. Det går inte. |
Tur man hoppade jippot idag hahaha
|
fint start
4 %
|
Citat:
|
Call Me Hanover följde bilen, som jag sade.
10m före direkt, sådana måste alltid med. Blir en vinnare, jag skickar hälsning från Asien ;) |
Citat:
Inte mycket att snacka om. Får nog fokusera på lite Örjan Kihlström-spel istället. |
Citat:
|
3,70 i v odds hos statliga monopolet på 12an. Jisses. Den var grym efter nästan ett varv i 3e spår utan rygg. Synd att den skulle få stryk av en smygkörd. Verkar vara en som vann som ingen trodde på. De norska hästarna skulle vara chanslösa idag enligt de experttips jag såg .
|
Nån som har koll på hur mycket vinnaren var streckad på i Norge?
|
Citat:
|
Skulle spela en raket på lopp 6 och 9, gick ej spela raket på Bjerke och loppen ej gått, ngn tidsgräns där!??
|
Norsk voltstart och omstartssignal :drunk:
|
Citat:
|
Örjan Kihlström, illa ledd volt? Det gjorde han säkert medvetet....
|
Citat:
|
Citat:
|
Fan så dålig Wizard Simoni var, helt otroligt kass.
|
Vilken jävla kuskseger! Sjätte invändigt, och vinnarhålet i sista sväng. Hatten av till det vinnarspelet, hästen var inte bäst men kusken bäst :hattenav:
|
Citat:
|
Bara lyfta på hatten! Vilken jävla kung körning
|
Kihlström litar till fortuna som vanligt och turen håller i sig...bättre vinnare än 1:an men satan så dålig alla andra var.
|
Citat:
|
Citat:
|
Banan ser otroligt lös ut, måste vara som att springa på en sandstrand.
|
Buzz mearas vinner i dd 1 :)
|
Kihlström vet hur dåligt tränade dom norska lössen är, han såg att fyran var kall och VALDE gå invändigt! Ingen tur! Enbart skicklighet och kunskap!
|
Citat:
|
Bra kört av Örjan, ibland är mycket vunnet om man vågar sitta still i båten. Pantarei Ans ska normalt sett inte vinna med 60m tillägg, bara att lyfta på hatten.
|
Citat:
edit: för att sammanfatta mina tankar om kuskprestationer. Man ska vinna loppet med hästens resurser. Han hade inte vunnit loppet om han suttit i andraspår i början på loppet och tagit tredjespår i sista sväng. Därför hyllar jag kuskinsatsen för inte många hade kunnat vinna med hästens prestation i detta lopp. |
Citat:
|
Citat:
Inlämnat 2015-11-21, 16:42 Bjerke Lopp 6 Lördag 2015-11-21 Start: 16:42 Kostnad: 200,00 kr HÄSTAR 12PANTAREI ANS VINSTBERÄKNING HÄST V-ODDS 12 5,53 Summa: 1 106,00 kr |
Citat:
|
Forsgrens mössa! :claps:
|
Citat:
|
Citat:
Skillnaden hade varit att Johan inte hade satt sig invändigt och hade forsat förbi på bortre lång och vunnit med större marginal. Nejdå, det är väl inte säkert. Men en sak som är säker är att han hade haft större vinstchans totalt med den kusken. För även om det gärna löser sig lite över lång distans, så är det ett faktum att han i väldigt många fall är förlorad från sjätte invändigt. Och jag köper att han valde invändiga vägen i slutet för att han såg att den andra hästen var kall. Men det hade ganska många kuskar klarat. Några hade gjort det utan att vela som han gjorde också. |
7.25 på unibet var ju stöld pante.
|
Nu tar vi en Örjan till.
|